اخبار روز سینما

جان سینا درباره دشمنی وین دیزل و دواین جانسون می‌گوید

جان سینا نظرات شما در مورد دشمنی دیرینه بین آنها. دواین جانسون و ون دیزل او اظهار داشت که افرادی هستند که در فیلم Fast and Furious بازی می کنند.

سینا در پادکست Armchair Expert داکس شپرد حضور یافت و در مورد مسائل پشت صحنه خود صحبت کرد. سینا در سال 2021 در فیلم F9: The Fast Saga نقش “جاکوب تورتو” برادر “دام” (دیزل) را بازی کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


جان سینا در مورد دشمنی بین وین دیزل و دواین جانسون صحبت می کند

سینا گفت:

البته شایعاتی در این باره وجود دارد. من نمی توانم این را انکار کنم. شما دو نفر خیلی پرانرژی هستید اما فقط یکی ممکن است برتر باشد. شما باید جو را بشناسید و خود را با آنچه در حال وقوع است وفق دهید.

سینا ادامه داد:

من به خانه کسی دعوت شده ام و صرف نظر از ظاهر ظاهری با شخص دیگری، این یک سریال و فیلم اکشن 9 قسمتی است. حداقل باید به آن احترام گذاشت.

جان سینا

دعوای جانسون و دیزل در آگوست 2016 زمانی که ستاره سابق دبلیو دبلیو ای همتای خود را صدا زد، علنی شد. جانسون در سال 2011 در Fast & Furious V به این فرنچایز پیوست و در کنار جیسون استاتهام در سریال اسپین آف هابز و شاو بازی کرد.

دیزل گفت که می‌خواهد جانسون به سری اصلی در Fast بازگردد فیلم ها.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دعوای وین دیزل و دواین جانسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا