اخبار روز سینما

زمان اکران کمدی جدید بهرام افشاری «سال گربه».







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، اولین جلسه شورای صنفی نمایش در سال 1403 روز شنبه هجدهم برگزار شد. فروردین در سازمان سینمایی برگزار شد و بر همین اساس فیلم «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی توسط «خانه فیلم» به مدیریت پردیس سینمایی مگامال و فیلم مستی پخش خواهد شد. فیلم سینمایی «فیلمیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند ساخته شده است. فیلم سینمایی «فیلمیران» در گروه اصلی پردیس سینمایی ایران اکران می شود، از این رو با سعید خانی تهیه کننده «سال گربه» گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم.

سعید خانی تهیه کننده فیلم «سال گربه» با اشاره به اینکه این دومین همکاری او با مصطفی تقی زاده است، می گوید. مهر وی گفت: بعد از سریال «حرفه ای» این دومین همکاری من با این کارگردان است و در این پروژه زبان و ادبیات مشترک پیدا کردیم. من با مصطفی تقی زاده در سال گربه تجربه خوبی داشتم.

وی با تاکید بر اینکه «سال گربه» در فضایی کمدی و فانتزی تولید شده است، افزود: با توجه به فضای فانتزی فیلم، چالش های زیادی در طراحی تولید و تحقق این فضای فانتزی وجود داشت که به سراغ آن رفتیم. مثلاً هر 2 روز یکبار باید لوکیشن را عوض می کردیم و در این فیلم از طرح رنگ و نور خاصی استفاده کردیم.

این تهیه کننده سینما گفت: فیلم «سال گربه» سال گذشته 105 دقیقه بود و تولید آن حدود دو ماه به طول انجامید.

وی با یادآوری اکران این فیلم در روز چهارشنبه به رئیس پردیس سینمایی مگامال گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم تا یک کمدی استاندارد در شأن و شعور مخاطب سینمای ایران بسازیم و امیدواریم در این و آن موفق بوده باشیم. تماشاگران این اثر را دوست خواهند داشت.

خانی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر روی پخش این فیلم متمرکز است، گفت: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای پخش و نمایش آن در سینما هستیم و سپس برای نمایش آن روی سکوها در نظر گرفته و برنامه ریزی می کنیم.

سال گربه فیلمی در ژانر کمدی سنگین با بازی بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن بارک نورد، شبنم قربانی، لادن جواه وند، مرتضی تقی زاده، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور با حضور افتخاری علی اوجی و … حمید معصومی نژاد ایفای نقش کرد.

سعید خانی تهیه کننده ایرانی و مدیر شرکت پخش «خانا فیلم» است که فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد. او پیش از این فیلم فیلم های حرفه ای، مرد، لیپار، دوزیستان، تنها و فداکار نازنین بهاره تینا را تهیه کرده است.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا