اخبار روز

قیمت بلیط هواپیما کیش سر به فلک کشید/ اعلام شرایط جدید پرواز چارتر!


به گزارش مانیبان؛ شرایط بلیط هواپیما چارتر مناطق آزاد و نفتی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد. محمد محمدی بخش گفت: پروازهای چارتر یا بیزینس کلاس در قالب بسته های مسافرتی در مناطق آزاد و مناطق نفتی ارائه می شود، اما در صورت عدم رعایت قیمت های مصوب از سوی شرکت های هواپیمایی، پروازهای چارتر آن شرکت ها را لغو می کنیم.

وی در خصوص خبر فروش بلیط هواپیما به کیش به ارزش 10 میلیون تومان نیز گفت: این قیمت مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی نیست و در صورت یافتن چنین قیمت هایی متخلف را جریمه می کنیم و وجه را پس می دهیم. مبلغ پرداخت شده

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: افرادی سودجو هستند که بازار بلیت هواپیما را به هم می ریزند که با آنها برخورد کرده ایم و گاهی این برخوردها به صورت شبکه ای و امنیتی بوده است.

رئیس سازمان هواپیمایی ادامه داد: پس از تعیین قیمت ها توسط شورای عالی هواپیمایی و ستاد تنظیم بازار و یا تصمیم دیوان عدالت اداری به آرامش نسبی در بازار خواهیم رسید.

منبع: عنوان کوتاه


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا