اخبار روز سینما

اطلاعیه ویژه برنامه های تلویزیونی عید سعید فطر







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه های رادیویی سراسری در موقعیت های مختلف و در طول مسیر موکب ها از جشنواره عید سعید فطر گزارش می دهند.

شبکه یک با حضور در پارکینگ بیهقی، شبکه دو در خیابان خرمشهر، شبکه سه در تقاطع خیابان های بهشتی و مفتح و پارکینگ چهل سرا، شبکه قرآن در موکب های خیابان خرمشهر، شبکه ورزش در حوضچه 3 و انتهای درب شهید بزرگراه سلیمانی شماره 20، کانال سلامت در جاده امام رضا (ع) و دروازه بزرگراه شهید سلیمانی شماره 18، شبکه امید مواکب مفتح و بهشتی، شبکه اقف در پارکینگ حکمت صدرا و پارکینگ گلگشت و شبکه تهران در پارکینگ بنیاد مصطفیفان. حضور مردم در نماز عید فطر در تهران.

همچنین ویژه برنامه های شبکه های سیما در روز عید سعید فطر به شرح زیر است:

کانال یک

پخش زنده ویژه «ایران دوست داشتنی» سه شنبه 30 اسفند فروردین ساعت 19:30 و 11 شب و چهارشنبه 22 فروردین ساعت 19:15 از شبکه سیما پخش می شود.

همچنین پخش زنده نماز عید سعید فطر از ساعت 6 صبح تا 9 صبح روز عید فطر پخش می شود.

برنامه زنده هلال که در ماه مبارک مهمان سفره های افطار شبکه یک بود، در روز عید سعید فطر از ساعت 11 الی 14 به صورت زنده پخش می شود.

شبکه دو

ویژه برنامه سید خندان با حضور محمدرضا شهبازی در زمان طنز با قطعات شاد از امروز تا پنجشنبه 2 اسفند فروردین حوالی ساعت 10:30 شب ادامه دارد.

«به مامان بگو» به مجری گری محیا اسناوندی که 30 شب میزبان مادران بود، ویژه برنامه عید سعید فطر چهارشنبه حوالی ساعت 19 روی آنتن می رود.

مسابقه شصت روز از دیگر برنامه های ویژه عید سعید فطر حوالی ساعت 12:15 از شبکه دو سیما خواهد بود.

کانال سه

ویژه برنامه “حال نو” عید سعید فطر با اجرای حامد سلطانی سه شنبه 30 دی فروردین به مدت چهار شب از شبکه تلویزیونی دری پخش می شود.

این برنامه از امشب حوالی ساعت 20، چهارشنبه حوالی ساعت 18، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

از مهمانان این برنامه می توان چهره های تولیدات تلویزیونی ماه مبارک رمضان را نام برد.

کانال چهار

ویژه برنامه سرزمین شعر عید سعید فطر از شبکه چهار سیما پخش می شود. مسابقه «سرزمین شعر» با حضور علیرضا قزوه، علی محمد مودب، محمدکاظم کاظمی، ناصر فیض و حضور محمدمهدی سیار و حضور ویژه استاد علیرضا افتخاری در قالب مسابقه شعر پخش می شود. شاعران معاصر

در دو روز عید سعید فطر، «سرزمین شعر» در دو ویژه برنامه به مدت 90 دقیقه از ساعت 22:30 از شبکه چهار پخش می شود.

شبکه نسیم

ویژه برنامه «پارتی» به تهیه کنندگی حسن خدادادی و کارگردانی ایرج طهماسب پنجشنبه و جمعه 23 و 24 فروردین ساعت 21:00 از شبکه نسیم پخش می شود. جشن تولد ایرج طهماسب و گروه عروسکی اش در این برنامه.

همچنین سری جدید برنامه چهار شگفت انگیز به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید مظاهری با نقش آفرینی حسام نام آور، سید سالار میرکریمی، صالح سلامت و مهرداد جوانمردی از چهارشنبه 31 دی. فروردین ماه موقعیت های جدید و متفاوت ساعت 20 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

«کودک شو» دیگر ویژه برنامه این شبکه در روز عید سعید فطر است که میزبان خانواده های پرجمعیت دوقلو است. این برنامه به تهیه کنندگی حسین ربانی و اجرای ملیکا شریفی نیا از چهارشنبه تا جمعه ساعت 22:00 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

«نسیم آوا» نیز با اجرای محمدرضا محبی با موسیقی سنتی شاد، سرود و اقوام چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 17:30 از شبکه نسیم پخش می شود.

شبکه تهران

ویژه برنامه جشن رمضان چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه تهران پخش می شود. “جشن رمضان” عید بزرگ مسلمانان را با اجرای استندآپ کمدی، گروه های موسیقی و سرود جشن می گیرد.

ویژه برنامه ماه خوبان پنجشنبه و جمعه 23 و 24 فروردین ماه از ساعت 21:30 به مدت 90 دقیقه روی آنتن شبکه تهران می رود. اجرای این برنامه با محمودرضا قدیریان، مدیریت امیر تاجیک، حمید فولادی، مرتضی حسینی، بهمن هاشمی و…

برنامه شبانگاهی «برمی‌گردیم» با حضور زینب پورابراهیم و محمدحسین مولایی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از ساعت 16 تا 18 پخش می‌شود. حضور خوانندگان و هنرمندان بومی از مولفه های ویژه این برنامه است. حضور گروه های سرود، شاعران آیینی، کارشناسان برجسته در حوزه های خانوادگی، هنری و … نیز از دیگر بخش های ویژه عید سعید فطر «به خانه برمی گردیم» است.

برنامه شب فیروزه ای نیز در شب عید سعید فطر چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 20 پخش می شود.

سه قسمت از مستند کمدین پنجشنبه و جمعه از شبکه تهران پخش می شود. مستند «کمدین» ادی مورفی روز پنجشنبه حوالی ساعت 15:30 با بازی بن استیلر و لورل هاردی جمعه به ترتیب ساعت 15:30 و 20:10 روی آنتن می رود.

شبکه آموزشی

همزمان با عید سعید فطر، «قصه مجید» از فردا چهارشنبه تا جمعه 3 اسفند فروردین ساعت 14 از شبکه آموزش پخش می شود.

«قصه های مجید» با عناوین جذاب میگو، ژاکت و اردو یادآور گذشته شاد و روزهای زیبای مدرسه است.

«ستاره چینی کی میاد» چهارشنبه تا جمعه شب هر هفته ساعت 19:00 از شبکه ادوزا پخش می شود.

«پدینگتون» نام این انیمیشن پنجشنبه 23 مارس است فروردین این ماه به مناسبت عید سعید فطر ساعت 11 پخش می شود. همچنین انیمیشن بالا در روز جمعه 24 فروردین ساعت 11 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

«قندپهلو» چهارشنبه تا جمعه ساعت 20 روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود.

«کاروانسرا» ساعت 19، تئاتر عروسکی آموزشی «مدرسه جونگالی» ساعت 21:45، «راوی دانا» ساعت 12:30، «یقه هفت» ساعت 15:45 و مستند «ثلاث درد». ساعت 23 شامل برنامه های فطر است

شبکه قرآن

ویژه برنامه عید سعید فطر با بخشهای مختلف عید به صورت زنده از بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام الله علیها چهارشنبه 22 فروردین از ساعت 17 تا 22 از شبکه های قرآن و معارف سیما پخش می شود.

همچنین نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلی امام خمینی (ره) تهران به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

دیگر برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما از جمله گفت و گوی «یاد خدا»، «محفل» و «ساعت بندگی» نیز با حال و هوای عید پخش می شود.

همچنین همزمان با عید سعید فطر فصل جدید برنامه منم بچا مسلمان با قسمت ها و شخصیت های جدید از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

این برنامه از چهارشنبه ساعت 16 آغاز می شود و تکرار آن روز بعد ساعت 10 صبح از شبکه قرآن و معارف سیما می باشد.

از دیگر برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در روز عید می توان به پخش سخنرانی، مداحی و مداحی، قرائت دعاهای مختلف، محافل تلاوت و ویژه برنامه ها اشاره کرد.

شبکه افق

مراسم ویژه عید سعید فطر در بوستان لاله تهران در ویژه برنامه «همسفر» با حضور مردم پخش می شود.

ویژه برنامه شام ​​عید روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 18 الی 19:30 پخش می شود.

ویژه برنامه «به وقت سحر» سه شنبه ها از ساعت 20:30 تا 23:00 و در عید سعید فطر از ساعت 10:00 الی 12:00 پخش می شود.

فیلم ها از چهارشنبه تا جمعه حوالی ساعت 16 از این شبکه پخش می شود.

شبکه بهداشت و درمان

ویژه برنامه زنده «حال خوب» به مناسبت عید سعید فطر چهارشنبه از ساعت 21 الی 23 از شبکه سلامت پخش می شود. همچنین به مناسبت عید سعید فطر، ویژه برنامه ماه ماه چهارشنبه از ساعت 10 صبح به صورت زنده پخش می شود.

فیلم قطار شلوغ به آستریاس با زیرنویس ویژه ناشنوایان چهارشنبه ساعت 12:30 و فیلم ما حواسمان به شماست پنجشنبه ساعت 11 از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

شبکه امید

ویژه برنامه جشن بزرگ سرود ایران با اجرای بابک افرا و علی مرادخانی از شبکه امید پخش می شود.

این برنامه با حضور هنرمندان عرصه موسیقی میزبان گروه های سرود جوانان از سراسر کشور است.

جشن بزرگ سرود ایران به تهیه کنندگی کمیل سوهانی به کارگردانی سیدابوالفضل موسوی نظر و تدوین کیاوش زارع طلب و قائم زینلی بیست و یکم و بیست و دوم فروردین از ساعت 19 الی 21 از شبکه امید سیما پخش می شود.

چهار قسمت کوتاه و پویا انیمیشن سینمایی هر قسمت 30 دقیقه ای مجموعه ای از انیمیشن های جذاب و پرطرفدار برای مخاطبان جوان از سه شنبه تا جمعه ساعت 14:30 پخش می شود.

شبکه کودکان

ویژه برنامه عید “سر سفره خدا” چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 19 الی 21 از شبکه نهال شبکه کودک پخش می شود.

سفره خدا دو روز دیگر با حضور احسان مهدی و حامد مدرس جشن ویژه ای با نمایش های طنز خواهد داشت.

همچنین فصل جدید منم بچا مسلمان چهارشنبه ساعت 13 از شبکه پویا پخش می شود.

شبکه مستند

مستند چارلی چاپلین واقعی امشب ساعت 21 از شبکه مستند پخش می شود.

در این مستند شاهد ظهور چارلی چاپلین، هنرمند و کمدین مشهور، از محله ای فقیرنشین لندن، موفقیت و پیشرفت او به عنوان یک ستاره سینما در هالیوود و در نهایت سقوط او هستیم.

گزیده‌هایی از مستند «برای مهمانی» نیز پخش می‌شود که آیین‌های محلی و فرهنگی استان‌های مختلف در ماه مبارک رمضان را ارائه می‌کند.

شبکه جام جم

ویژه برنامه «شب روشنی» در سه شب متوالی چهارشنبه تا جمعه از ساعت 22:35 از شهر ماکو در استان آذربایجان غربی سرزمین دلیر مردان و زنان به مدت 90 دقیقه از هر سه شبکه جام جم پخش می شود. .

این برنامه به تهیه کنندگی مسعود میرزایی و مجری گری واحدی، پویا و صفری میزبان هنرمندان مختلفی از جمله پویا امینی، مهران رجبی، عباس محجوب، فریبا ترکاشوند، شیوا خسرومهر و پریسا گلدوست خواهد بود.

خوانندگانی چون علی اصحابی، مهدی مدرسی و مهدی شکوهی نیز در زمان استراحت در برنامه به اجرای قطعات موسیقی می پردازند.

در این ویژه برنامه گروه های مختلف موسیقی محلی، عاشقان آذری و گروه های رقص آذری و کردی حضور خواهند داشت.

فیلم‌های «من پلیس نیستم»، «هوک» و «فرشته مزاحم» روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پخش می‌شوند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا