اخبار روز

آقای «آقاخانی» چرا در فصل پنجم سریال شما داستانی وجود ندارد؟

به گزارش خبرگزاری مگتو، فصل پنجم نون خا، تنظیم ثابتی ندارد و همه چیز در خیابان و در مینی بوس گفته می شود. همه داستان ها حول محور یک شاهین و حضور او در نمایشگاه صنایع دستی می چرخد. به بهانه پخش پنج قسمت از این سریال، برخی از انتقادات کاربران درج شده در قسمت نظرات پست های صفحه اینستاگرام نون خا را مرور می کنیم.
به گزارش فیلم نیوز، برخی از بینندگان این سریال در حال انصراف هستند نبود در قسمت پنجم از نبود داستان منسجم انتقاد کردند و نوشتند: «خب حالا به اقوام نشان می‌دهند، مستند چیست؟» داستان کیست؟ غیر از یک شاهین دیگر مشکل چیست؟ هر قسمت حتی ده دقیقه داستان ندارد.»، «شبی دیگر بی محتوا گذشت.» «فکر می کنم بهترین فصل سریال فصل دوم بود که زلزله رخ داد و شخصیت ها با چالش مواجه شدند. اگر دنباله‌ای ساخته شود، باید چیزی شبیه به این باشد و نه اینکه کل فصل سریال داستان شاهین و همان داستان‌های قبلی باشد.»

برخی از بینندگان معتقدند که روند پیشرفت سریال کند است. چند کاربر نوشته اند: «متاسفانه به نظر می رسد این فصل نسبت به فصل های قبل کمرنگ شده است.» هیچ چیز جالبی وجود ندارد، «همه دیالوگ های بی زبان است.» فیلمنامه را ببندید. بدون طنز در مورد وضعیت، بدون کلمات جذاب. از سعید آقاخانی بعید است.

مخاطبان جدی نون خا که فصل های قبل را تماشا کرده اند از منتقدان جدی این فصل هستند. یکی او درباره آنها نوشت: این فصل نون خا فقط سایه ای از فصل های قبلی این برنامه است، از این فصل های جذاب و سرگرم کننده گرفته تا دیالوگ های همیشگی سلمان و شیرین.

البته برخی از قسمت پنجم تعریف کرده اند: «قسمت پنجم بهتر از قسمت های قبلی بود اما هنوز با فصل های قبل فاصله دارد.» «الان باید صبر کنیم.» «عالی بود که اتحاد را نشان دادید. مردم ایران نشان داده اند.» و…

باید دید داستان در ادامه سریال به چه سمتی می رود و آیا انتظارات مخاطبان از فصل پنجم به بعد برآورده می شود یا خیر.

«بروت خ 5» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی با بازی حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس ممننت، مجید یاسر، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، حدیده بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی ندا، ، ماشا الله وروی، صهبا شرافتی و… تولید می شوند.این فصل در شهرهای تهران، چابهار، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان فیلمبرداری شده است.

۲۲۰۵۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا