اخبار روز

حمله اسرائیل به کنسولگری ایران هوشمندانه است نبود

رئیس کمیته اطلاعاتی کنگره آمریکا در گفت وگو با شبکه سی ان ان اظهار داشت: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و وعده ایران برای مقابله به مثل قطعا تنش ها را در منطقه افزایش خواهد داد.

مایک ترنر، نماینده جمهوری خواهان و رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا گفت: در حالی که واشنگتن تلاش می کند ایران را از جنگ غزه دور نگه دارد، حمله اسرائیل (رژیم) به کنسولگری این کشور در دمشق تصمیم عاقلانه ای است. نبود.

به گزارش ایرنا، رئیس کمیته اطلاعاتی کنگره آمریکا در گفت و گو با شبکه خبری سی ان ان اظهار داشت: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و وعده ایران برای مقابله به مثل قطعا باعث افزایش تنش در منطقه خواهد شد.

به گزارش منابع خبری ایرنا شامگاه دوشنبه 22 آذرماه فروردین در سال 1403 حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان نزدیک سفارت ایران در دمشق گزارش شد که در پی آن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و خودروهای مقابل آن نیز آسیب دیدند.

در همین زمینه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از شهادت سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از یارانشان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران خبر داد. جمهوری اسلامی ایران در دمشق.

پس از این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، بسیاری از کشورهای جهان آن را به شدت محکوم کردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا