اخبار ورزشی

برگزاری دوره تربیت بدنی کارکنان پایگاه هوایی اصفهان با حضور نمایندگان تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، اولین دوره تربیت بدنی کارکنان پایگاه هوایی اصفهان امروز و فردا برگزار می شود.باحضور نمایندگان تربیت بدنی نزاجائی ارتش سازماندهی شده است.

سرهنگ امید اصغرزاده، نماینده و سرداور تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌ای اعلام کرد که یگان‌های هوانیروز نیز به عنوان بخشی از طرح لبیک ۳۱ در دستور کار قرار گرفته‌اند. او افزود که در دو روز آینده، این یگان‌ها در خدمت پایگاه چهارم هستند و براساس برنامه تعیین شده، پنج آیتم آن‌ها را فرا می‌گیرند. علاوه بر این، ایشان بیان کردند که برای آزمایشات پیش‌بینی شده، ۵۰ نفر در هر یک از آیتم‌های چهارگانه شامل: حمل مجروح، بارفیکس، دویدن ۴ در ۹ متر با سرعت و شنای سوئدی حضور دارند.

او به این شکل توضیح داد: در آزمون امسال، فرایند انتخاب کارکنان با تفاوتی نسبت به سال گذشته انجام می‌شود. در سال گذشته، کل مجموعه یگان از میان جمعیت کارکنان انتخاب می‌شد، اما در سال جاری، انتخاب به صورت گردان به گردان و پایگاه به پایگاه انجام می‌شود. بدین ترتیب، نصف از کارکنان یگان مربوطه انتخاب می‌شوند و نصف دیگر را افرادی که از تربیت بدنی نیروی زمینی اعزام شده‌اند، تشکیل می‌دهند.

نماینده و رئیس تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز روز اجرا و آزمایش خواهد بود. این برنامه قرار است در طول سال برگزار شود، اما دوره فعلی اولین برنامه برای یگان نیروی هوایی است و قطعاً رکوردها در سال های آینده بهتر خواهد شد. زیرا واحد دیگر طبق برنامه یک ساله خود و با توجه استانداردهای داخلی دوره هایی را اجرا کرده اند و امیدواریم امسال شاهد مقالات بهتری از آنها باشیم.

وی افزود: هدف ما تربیت بدنی است نزاجا آمادگی جسمانی کارکنان است و پس از پایان خدمت نیز با مردم خواهد بود. در واقع، ایده خوبی است که همکاران با توجه به زندگی پرمشغله خود، زمانی را صرف بحث در مورد سلامت و ورزش کنند.

سرهنگ بهرام نظری فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان وی در گفت و گو با خبرنگار پی ام آپ گفت: امروز پایگاه چهارم طبق برنامه لبیک 31 یا امام خامنه ای کارکنان پایگاه چهارم هوانیروز آماده انجام این ماموریت یعنی حفظ فیزیکی هستند. استعداد افراد و آزمایش آمادگی آنها در زمینه های مد نظر فرمانده نیروی زمینی. در حال حاضر در کارگاهی هستیم که کارکنان در حال حمل مجروحان هستند و آمادگی خود را نشان می دهند. امیدواریم با تلاش کادرفنی بتوانیم این دوره آماده سازی را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذاریم.

برگزاری اولین دوره آمادگی جسمانی کارکنان پایگاه هوایی اصفهان

وی ادامه داد: در این دوره علاوه بر نکته ذکر شده، مسابقات 4*9 متر، شنای سوئدی، بارفیکس، پیاده روی با تجهیزات در دستور کار قرار دارد. این مسابقات و تمرینات رزمی به مدت دو روز کاری برگزار می شود. امروز چهار دوره و یک دوره وجود دارد. لازم به ذکر است که امسال اولین سالی است که این دوره به صورت کتبی در تمامی یگان های نیروی زمینی انجام می شود و مطمئن هستم با تدابیر فرماندهی محترم و افسران مربوطه خواهد شد. به روشی بهتر از آنچه در نظر گرفته شده است انجام شود. سلسله مراتب برای چند سال آینده.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان تصریح کرد: تمامی کارکنان پایگاه در میدان صبحگاه تجمع کردند و مردم. با توجه آنچه فرمانده نیروی زمینی می خواست انتخاب، مصمم و در محل حاضر شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا