اخبار روز

قیمت مواد غذایی در قم باید متعادل و کمتر از شهرهای دیگر باشد

آیت الله ناصر مکارم شیرازی: قیمت مواد غذایی در قم باید در حد متوسط ​​و کمتر از سایر شهرها باشد. البته این تنها مسئولیت شما نیست، بلکه می توانید با سهم خود در این امر موثر باشید.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، مسئله مسکن را یکی از دغدغه های مهم مردم دانست و گفت: برخی از مردم گیر افتاده اند و مشکل اسکان دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی، وی افزود: البته در دیدار با استاندار قم. یکی یکی از دلایل افزایش قیمت اجاره بهای مسکن، بی عدالتی برخی مالکان است و باید باعث شد مالکان دست از افراط و تفریط بردارند و با مردم همکاری کنند.

این مرجع تقلید توجه به معیشت مردم را از دیگر موضوعات بسیار مهم دانست و گفت: قیمت مواد غذایی در قم باید متعادل و کمتر از سایر شهرها باشد. البته این تنها مسئولیت شما نیست، بلکه می توانید با سهم خود در این امر موثر باشید.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه قم یک شهر فرهنگی است افزود: قم در زمان ائمه اطهار علیهم السلام جنبه فرهنگی داشت و قبور اصحاب ائمه علیهم السلام در قبرستان شیخان. قم بهترین دلیل برای این امر است. بنابراین به همه چیز در این شهر مذهبی باید از منظر فرهنگی و زیارتی نگریست. ما نمی خواهیم قم به شهر صنعتی تبدیل شود.

وی با تاکید بر حفظ امنیت قم تاکید کرد: باید به این امر توجه بیشتری شود.

در ابتدای این جلسه سید محمد آقامیری استاندار قم نیز گزارشی از عملکرد استانداری در سال 1402 ارائه کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا