اخبار روز سینما

هالی بیلی به فیلم جدید فارل ویلیامز و میشل گوندری پیوست

اخیرا اعلام شد هالی بیلی او در پروژه بی نامی به نام های «فارل ویلیامز» و «میشل گوندری» محصول کمپانی معروف «یونیورسال پیکچرز» شرکت خواهد کرد.

بیلی، کالوین هریسون جونیور. و در کنار برنده اخیر اسکار دواین جوی راندولف بازی خواهد کرد و به مجموعه موزیکال در ویرجینیا بیچ ملحق می شود که از محله کودکی ویلیامز، آپارتمان آتلانتیس الهام گرفته شده است. میشل گوندری این پروژه را بر اساس فیلمنامه ای از مارتین هاینز و استیون لونسون کارگردانی خواهد کرد. رایان جونز، معاون ارشد توسعه تولید یونیورسال و کریستین سان، رئیس توسعه تولید، بر پروژه استودیو نظارت خواهند داشت.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


هالی بیلی، فارل ویلیامز و میشل گوندری در فیلم جدیدشان

در سال 2023، بیلی اقتباس لایو اکشن پری دریایی کوچک دیزنی را در کنار ملیسا مک کارتی کارگردانی کرد. «پیتر دبروژ» اجرای «ورایتی» را ستود و در نقد خود نوشت:

«هالی بیلی» تنها دلیلی است که مخاطبان باید بازدید مجدد از این کلاسیک دیزنی را توجیه کنند. کارگردان راب مارشال آریل خود را پیدا کرد و با هم اجازه دادند ستاره ای متولد شود.

هالی بیلی

او در فیلم رنگ ارغوانی و چهار فصل در سریال های تلویزیونی Black-ish و Grown-ish در تلویزیون بازی کرد.

هال به عنوان یک خواننده مدت ها با خواهرش کلویی در گروه دو نفره Chloe x Halle همکاری داشته است و سال گذشته اولین تک آهنگ خود را به عنوان یک هنرمند انفرادی به نام Angel منتشر کرد. این آهنگ برای او نامزدی گرمی برای بهترین آهنگ R&B شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد هالی بیلی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا