اخبار روز سینما

طالع بینی موفق ترین ماه ها کدامند؟


به گزارش شمانیوز : طالع بینی یا علم نجوم از دیرباز مورد توجه مردم بوده و برای پیش بینی آینده و سرنوشت افراد استفاده می شود.آینده پیش بینی می شود. طالع بینی انواع مختلفی دارد و از رایج ترین آنها می توان طالع بینی هندی، طالع بینی چینی و طالع بینی غربی را ذکر کنید.طالع بینی نظر علمی ندارد و صرفا جنبه سرگرمی دارد. در زیر فال میزان موفقیت را می خوانید.

فروردین

اگر تحت علامت برج حمل به دنیا آمده اید، باید بدانید که یک رهبر متولد شده اید و دوست دارید همه چیز را به عهده بگیرید.

علامت زودیاک متولدین این ماه جنگجو است. به همین دلیل دوست دارید بر انواع سختی ها غلبه کنید. در آغوش گرفتن ترسیم کنید و در هر پروژه ای موفق شوید.

اگر موقعیتی بتواند هیجان و کنترل کافی برای شما ایجاد کند، می توانید از آن برای افزایش حس رهبری و بالا رفتن از نردبان موفقیت استفاده کنید.

اردیبهشت ماه

صورت فلکی ثور یکی این یکی از دشوارترین علائم زودیاک است.

این افراد وفادار، منظم و پیگیر هستند. وقتی می خواهی به کار ادامه بدهی، حتی وقتی ساعت ها تمام می شود، وقتی کاری هست که باید انجام شود، هیچکس مثل شما خودش را قربانی نمی کند.

خرداد

مشابه جوزا، شما به شغلی نیاز دارید که کار زیادی انجام دهید.

شما در انجام چند کار ماهر هستید. شما آفریده نشده اید که فقط یک کار را انجام دهید. دیگران

آنها از این همه حجم کاری خسته خواهند شد و شما احساس راحتی و آزادی خواهید داشت.

تیر

اولویت اول سرطان امنیت شغلی است. شما به شغلی نیاز دارید که در آن احساس امنیت کنید و در خانه باشید. وقتی به دنبال لوازم خانگی گرم می گردید، با همین روحیه در کار خود آرامش خواهید یافت.

مرداد

افراد سرافراز و وفادار روح و قلب هر سازمانی هستند. این صورت فلکی توسط خورشید اداره می شود. شما هیجان و گرمای خود را به محیط کار خود می آورید.

شکی نیست که شما در مقام قدرت هستید و همه این را درک می کنند. مانند بانوی جنگل، رتبه سلطنتی شیر نر خود را نشان می دهد.

شهریور

شما دائماً در حال فکر کردن و توسعه استراتژی هستید. شما همیشه به کاری نیاز دارید! شما در سازمان و سازماندهی غوطه ور هستید و بسیاری از افراد این علامت در نهایت شغل اداره دفاتر یا اداره یک بخش را بر عهده می گیرند.

ذهن جزئیات گرا شما همه چیز را پیگیری می کند و همیشه برای آینده برنامه ریزی می کنید. در حالی که مرتب‌سازی و مدیریت داده‌ها ممکن است برای دیگران یک کار عادی و روزمره به نظر برسد، اما برای شما یک روز خوب در دفتر ایجاد می‌کند.

مهر

کارشناسان تجارت می گویند که در اقتصاد امروز، کسی که می دانید همه چیز است. یا همانطور که تیم سندرز استاد تجارت می گوید: “شبکه شما درآمد شماست.”

آبان

وقتی نوبت به شغلتان می رسد، در یک ماموریت مهم هستید. آنقدر درگیر کار می شوید که آنقدر سوخته می شوید که آن را به هر کاری که انجام می دهید منتقل می کنید. هیچ جزئیاتی از شما پنهان نیست و تقریباً هر کاری را برای رسیدن به آنچه می خواهید انجام خواهید داد.

آذر

به عنوان یک فرد کمان یا کمان، به شغلی با آزادی حرکت بالا، هیجان بالا و منطقه کاری گسترده نیاز دارید. شما نشانه سفر هستید، رویاپردازی که به رویاهای بزرگ نیاز دارد. یک جا نشستن برای شما یک چالش است!

دی

برای شما مهم نیست که ده سال طول بکشد تا به هدف خود برسید. جوزا به عنوان علامت زودیاک بز شناخته می شود و شما زندگی را مانند صخره ای می بینید که باید از آن بالا رفت.

بر خلاف علائم دیگر، می توانید چند تپه در طول مسیر داشته باشید. حتی زمانی که دلسرد می شوید، به ندرت اجازه می دهید که موانع برای مدتی شما را متوقف کنند.

بهمن

در محیط اداری به شرطی که خیلی خشک و بی روح نباشد به خوبی کار خواهید کرد. شما در برابر هرکسی که شما را در اطراف رهبری می کند یا شما را کنترل می کند شورش می کنید. در محیطی که رهبر گروه هستید یا فضای کاری زیادی وجود دارد بهترین عملکرد را خواهید داشت.

اسفند

شما می توانید برای کسی کار کنید اما هرگز نمی توانید او باشید. افراد ماهی نیز استاد شفقت هستند و شما با کارمندان خود مانند انسان رفتار می کنید، چیزی که به ندرت در محل کار دیده می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا