اخبار روز سینما

رضا داودنژاد در کنار مادرش آرمیده است







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، رضا داودنژاد بازیگر 13 ساله سینما و تلویزیون ایران است. فروردین ماه بر اثر عفونت خون دار فانی را وداع گفت و انتظار می رود این اتفاق در روز شنبه هجدهم رخ دهد فروردین به گزارش خبرنگار ایسنا از خانه سینما، ماه تشییع وی در قطعه این هنرمند در کنار مادربزرگش سادات حبیبیان به خاک سپرده می شود.

سادات حبیبان، مادر علیرضا داودنژاد (کارگردان سینمای ایران) و بازیگر نقش مادر و مادربزرگ در فیلم‌هایی چون «رنج‌های شیرین»، «بهشت مال تو»، «بچه‌های بد»، «مرهم»، «کلاس بازیگری» “دختری در قفس” که زمانی برای فیلم “رنج های شیرین” برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد و به دلیل سن 19 سالگی به “مامان اتی” معروف شد. آبان وی در ماه 1396 چشم از جهان فرو بست.

ماجرای مادربزرگ ستاره سینما و… دیدار ایسنا با خانواده داودنژاد برای فیلم مرهم

زنده‌یاد رضا داودنژاد بازیگر فیلم مرهم. یکی او نقش نوه ها را بازی کرد و گفت: وقتی تمرین می کردیم، مامان و عزیز آنقدر غرق نقش بودند که وقتی کلید می زدیم انگار زنده بودند.

او به مادربزرگش سادات حبیبیان به عنوان یک سینمارو واقعی احترام می گذاشت.

پیکر رضا داودنژاد روز شنبه 27 فروردین این مراسم ساعت 9 صبح در خانه سینما شماره 2 خیابان وصل آرشیدا برگزار می شود. پیکر این بازیگر سپس به ملک هنری بهشت ​​زهرا (س) منتقل می شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا