اخبار روز سینما

سم ریمی علاقه دارد تا فیلم Avengers: Secret Wars را بسازد

« سام ریمی کارگردان فیلم هایی چون Doctor Strange in the Multiverse of Madness و Spider-Man برای همکاری مجدد با مارول ابراز علاقه کرده است.

اخبار جدیدی از دو فیلم ابرقهرمانی کمپانی «مارول» Avengers: Secret Wars و The Kang Dynasty منتشر شده است که عوارض زیادی را به همراه دارند. هنوز کارگردانی برای این دو فیلم مشخص نشده است و همچنین این احتمال وجود دارد که «جاناتان میجرز» بازیگر نقش کنگ فاتح از دنیای سینمایی «مارول» اخراج شود. البته هنوز این خبر تایید نشده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


انتخاب سم ریمی برای ساخت فیلم Avengers: Secret Wars

«سام ریمی» را می توان گزینه مناسبی برای کارگردانی Avengers: Secret Wars دانست. او با تجربه ای که در ساخت سریال مردگان شیطانی و سه گانه مرد عنکبوتی داشت، می تواند نقش مهمی در شکل گیری دنیای سینمای ابرقهرمانی مارول داشته باشد. او همچنین علاقه شدید خود را به کارگردانی ابراز کرد. فیلم جدید اونجرز او اعلام کرد که آماده همکاری با مارول است اما هنوز پیشنهاد رسمی به او داده نشده است.

سام ریمی

وی در این باره گفت:

من 90 درصد از کمیک های مارول استن لی را خوانده ام و عاشق قهرمانان هستم. اگرچه دوست دارم دوباره با این شرکت کار کنم، اما هنوز پیشنهادی به من نداده اند. امیدوارم از من راضی بوده باشند. اما هنوز چیزی به من نگفته اند. من دوست دارم این اتفاق بیفتد.

این اطلاعات نشان می دهد که پس از 18 ماه وقفه، آینده استودیوی «مارول» همچنان پر از رمز و راز و علاقه است. انتظار می رود دنیای سینمایی این شرکت با پیشنهادات و تصمیمات جدید وارد مرحله جدیدی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد انتخاب سام ریمی برای فیلم جدید مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا