اخبار روز سینما

مجری که جایگزین آزاده نامداری شد باران نیکراه است؟


به گزارش شمانیوز، باران نیکراه مجری، مجری و خلبان زن است که می تواند هنرنمایی و بیان خود را به گونه ای ارائه کند که بعد از این برنامه اکثر بینندگان باران نیکراه را گزینه خوبی برای اجرا دانستند. بیوگرافی کوتاه باران نیکراه را در زیر می خوانید:

باران نیکراه که نام اصلی او محدث نیکراه است، 20 سال دارد. شهریور وی در سال 1367 در خانواده ای 5 نفره به دنیا آمد. او یک خواهر و یک برادر دارد و برادرش بهتاش در زمینه موسیقی و خوانندگی فعال است. پدر باران نیکراه، بهنام نیکراه، بازنشسته اداره آب و فاضلاب و مادرش مرضیه یزدانی نیز مشغول به کار بودند که از جزئیات کاری آنها اطلاعی در دست نیست.

باران زیبا

از دکتری تا خلبان اول

زیبا یکی وی یکی از افرادی است که با سهمیه استعداد برتر و بدون آزمون سراسری وارد دانشگاه شد و در رشته فیزیک هسته ای در دانشگاه گیلان ادامه تحصیل داد. باران نیکدار با احترام به خواسته مادرش تحصیلات خود را تا اخذ دکترای فیزیک اتمی و مولکولی ادامه داد و وقتی به عکس های منتشر شده در صفحه رسمی او نگاه کنید عکس او را با لباس خلبانی مشاهده خواهید کرد. همانطور که مشاهده می شود محدث نیکراه علاوه بر گویندگی و اجرا، به خلبانی، طبیعت گردی و فوتبال نیز علاقه زیادی دارد.

ماجرای ازدواج شکسته باران نیکراه

یکی یکی از جملاتی که به نام این مجری زن معروف ایرانی منتشر شد، درباره ماجرای فسخ ازدواج او بود که در برنامه بادیا بیان شد. باران نیکدار در گفت و گو با علی ضیا اعلام کرد که قصد ازدواج دارد اما از این کار منصرف شده و دیگر نمی خواهد در مورد به هم ریختگی ازدواجش صحبت کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا