اخبار روز سینما

به بهانه ایام عزا برنامه پخش دو سریال نماوا را تغییر می دهند تاریخ پخش «آکازیون» و «جنگل آسفالت» ربطی به ایام سوگواری ندارد.

پخش قسمت سوم سریال آکازیون و جنگل آسفالت که قرار بود به ترتیب 15 و 17 باشد. فروردین پخش آن در اردیبهشت ماه ماه رد شد و به بهانه همگام شدن با ایام سوگواری به هفته آینده موکول شد، این اتفاق در حالی رخ داد که تاریخ پخش این دو سریال با ایام سوگواری همخوانی ندارد. نکته جالب اینکه تلویزیون پخش سریال طنز «نخ 5» را از بعدازظهر امروز چهارشنبه پانزدهم فرودین آغاز می کند.

به گزارش بازتاب آنلاین، امروز در صفحه اینستاگرام «نماوا» اعلام شد که به دلیل تقارن شب ها و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع)، سریال های «اکازیون» و «جنگل آسفالت» پخش می شود. منتشر شد. این هفته منتشر نخواهد شد. بر اساس این خبر قسمت سوم «جنگل آسفالت» یکشنبه نوزدهم فروردین قسمت سوم «آکازیون» چهارشنبه بیست و دوم منتشر می شود. فروردین. همچنین اعلام شده است که برای حفظ حقوق مخاطبان، سه روز اشتراک اضافی به کاربران اضافه خواهد شد.

نکته حائز اهمیت این خبر این است که زمان پخش قسمت جدید هر یک از این دو مجموعه نامبرده ربطی به ایام سوگواری ندارد. این مشکل باعث شده تا مخاطبان نسبت به عدم انتشار آن واکنش نشان دهند.

قسمت دوم سریال جنگل آسفالت جمعه دهم فروردین همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان منتشر شد. درست در اولین شب ایام سوگواری. با توجه به اینکه این سریال اصلا کمدی نیست طبیعتا انتشار آن در ایام سوگواری مشکلی ایجاد نمی کند اما معلوم نیست دلیل عدم انتشار آن چند روز بعد از ایام سوگواری چه می تواند باشد.

سریال جنگل آسفالت سریالی دراماتیک و تلخ است که به دلیل ایام سوگواری با هیچ منطقی سازگار نیست.

مهم‌ترین نکته این است که حتی تلویزیون که سریال‌های کمدی خود را برای ایام سوگواری تعلیق کرده بود، از چهارشنبه پانزدهم فروردین قسمت اول سریال «Mediodía Kh 5» را پخش می‌کند و «فیستا» را از 16 پخش می‌کند. فروردین از سر گرفته می شود. در این شرایط نماوا همچنان قصد دارد به عزاداری ادامه دهد.

مردم زیر نشریه مربوط به عدم اکران «آکازیون» و «جنگل آسفالت» اعتراض کرده اند. برخی به تغییر برنامه پخش برنامه «جنگل آسفالت» اعتراض کردند و نوشتند «آسفالت جنگل را پخش نمی کنند خنده دار نیست؟» ، «جنگل آسفالت چه ربطی به غم دارد؟»، «ژانر سریالت را می دانی؟»، «امشب آخرین شب است. از فردا خبری نیست آیا می خواهید پخش را تا جمعه متوقف کنید؟» برخی دلیل این انتقال را به موضوع دیگری مرتبط کرده اند و نوشته اند: «حداقل بگوییم سریال آماده نیست یا تدوین نشده است. بهتر است آن را به غم و اندوه ربط دهید.»، «آیا تغییر می کنید چون مردم باید اشتراک بخرند؟» و…

اما طبق اخبار منتشر شده در سکوی نماوا باید روز یکشنبه نوزدهم باشد. فروردین قسمت جدید «جنگل آسفالت» را پنجشنبه 22 تماشا کنید فروردین قسمت جدید «آکازیون» را ببینیم. مگر اینکه با این همه اعتراض، سکوی نماوا تغییر راننده بدهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا