اخبار روز سینما

پیمان معادی یکی از صداپیشگان بازی GTA VI است

پیمان معادی بازیگر مشهور ایرانی که در صنعت هالیوود نیز باتجربه است، اخیرا تایید کرده که صداپیشه این سریال خواهد بود. بازی GTA VI آماده خواهد شد.

پیمان معادی، بازیگر سابق هالیوود، در پادکست جو روگان تایید کرد که برای اولین بار به عنوان صداپیشه یک شخصیت بازی ویدیویی قرارداد امضا کرده است. همچنین این همکاری با Rockstar و For تایید شده است. بازی GTA6 خواهد بود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


پیمان معادی یکی او یکی از صداپیشگان بازی GTA VI است.

هنوز اطلاعات قطعی از شخصیتی که پیمان معادی صداپیشگی آن را بر عهده خواهد داشت، در دست نیست. اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع احتمالاً نزدیک به زمانی که شاهد معرفی شخصیت های ثانویه بعدی بازی GTA باشیم در دسترس خواهد بود.

پیمان معادی

«پیمان معادی» بازیگر و فیلمساز ایرانی نهم تیر او متولد 1349 است. او در دو فیلم مهم «درباره الی» (1387) و «جدایی نادر از سیمین» (1389) به کارگردانی «اصغر فرهادی» بازی کرد. بازی او در جدایی نادر از سیمین، جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آورد. او همچنین در فیلم های بین المللی دیگری مانند کمپ ایکس ری، آخرین شوالیه ها، شش زیرزمینی و مجموعه تلویزیونی آن شب ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد صداپیشگی چیست؟ یکی شخصیت های بازی GTA VI پیمان معادی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا