اخبار خودرو

دوربین‌های طرح ترافیک در تهران روشن شد

دوربین‌های طرح ترافیک در تهران روشن شد

اجرای طرح ترافیک با نرخ جدید بر اساس اعلام شهرداری تهران از امروز در پایتخت آغاز و دوربین های مربوطه روشن شد.

گزارش کردن آخرین ماشین به نقل از مهر از امروز سه شنبه چهاردهم فروردین دوربین های طرح ترافیک از ساعت 18:30 روشن و تا ساعت 18 فعال هستند تا تردد خودروها را در این محدوده ثبت کنند.

رزرو طرح ترافیک مانند قبل از طریق سامانه ها قابل انجام است و افرادی که به صورت روزانه قصد ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند می توانند به صورت هفتگی، از چهارشنبه هفته قبل و یا به صورت روزانه طرح خود را رزرو کنند.

همچنین نرخ پایه طرح ترافیک از 52 هزار و 500 تومان در سال 1402 به 75 هزار تومان در سال جاری افزایش یافته است. همچنین براساس مجوز شورای شهر به شهرداری تهران، مانند هر سال، عوارض تردد خودروهایی که به صورت غیرمجاز در محدوده‌های ممنوعه تردد می‌کنند، در صورت تکمیل نشدن سقف تردد روزانه، طبق حداکثر ضرایب تعیین می‌شود. پیش بینی شده و در جداول ضرایب مربوط به روز و ساعت تردد و همچنین ضرایب مربوط به آلایندگی خودرو محاسبه خواهد شد.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از شرق به خیابان شریعتی و 17 می باشد. شهریور و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعث و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می شود.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا