سرگرمی

خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست/ آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲

بازتاب آنلاین، حدود 300 هزار نفر در کنسرت های خوانندگان جوان کشورمان حضور داشتند که برای هر اجرا به طور میانگین 1146 نفر را شامل می شود.

سال 1403 سال خوبی برای اجراهای پاپ در کشور بود. تعدد اجراها در کنار فراوانی سبک های مختلف باعث شد مخاطبان با دستان باز کنسرت خواننده مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سالی که کنسرت های پاپ از نظر کمی رکورد خوبی داشت، مجید رضوی بیشترین اجرا را نه تنها از نظر کیفی بلکه از نظر کمیت نیز ارائه کرد؛ اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سال 1385، کنسرت های پاپ از نظر کمیت رکورد خوبی داشتند. طبق بررسی های انجام شده، مجید رضوی امسال موفق شد ۲۶۷ اجرای داخلی را تجربه کند. یعنی اگر دو ماه محرم و صفر را از مجموع سال در نظر بگیریم، به این نتیجه می رسیم که رضوی در هر ماه ۲.۲۶ اجرا را تجربه کرده است که آمار خیره کننده ای در این زمینه است. این در شرایطی است که اگر ایام شهادت و مناسبت های مذهبی را از تعداد روزها کم کنیم، به این نتیجه می رسیم که رضوی تقریبا هر شب کنسرت اجرا می کند.

رضوی قبل و در اواخر دوره بهمن سال 1401 که موج جدید کنسرت ها در کشور آغاز شد تا پایان تیرماه 1402 که ماه محرم آغاز شد با 161 اجرا با اختلاف فاحش رکورد اجرا را در کشور داشت.

طبق بررسی های انجام شده، امسال حدود 300 هزار مخاطب در 267 اجرای رضوی حضور داشتند و به طور میانگین 1146 مخاطب در اجرای این خواننده جوان حضور داشتند.

البته سال 1402 محدود به کنسرت برای رضوی نشد، زیرا در این سال 6 آهنگ فرشته، قلبمی پس، زیبا، تنگ میشه دل، زارسنی و دوست دارم را منتشر کرد. در واقع رضوی هر 2 ماه یک آهنگ جدید منتشر کرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا