اخبار روز سینما

عنوان فیلم جدید دیوید آیر مشخص شد

دیوید آیر آنها هم اکنون در کنار تهیه کنندگی «دیمین شزل» در حال تهیه و تولید فیلم «قلب هیولا» برای شرکت «پارامونت» هستند.

دیوید آیر به دلیل آثار قبلی و شهرتی که به دست آورده، نامی محبوب در صنعت سینماست. او اخیرا فیلمی به نام زنبوردار با بازی جیسون استاتهام منتشر کرد که متاسفانه این فیلم با نقدهای منفی مواجه شد. اکنون اعلام شده است که «دیوید آیر» به همراه تهیه کننده «دیمین شزل» در پروژه جدیدش شرکت خواهد کرد. فیلم قلب هیولا خواهد ساخت


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


فیلم جدید دیوید آیر

Heart Of The Beast داستان یک نیروی دریایی سابق را روایت می کند که تلاش می کند پس از یک تجربه دردناک در آلاسکا به جامعه بازگردد. این فیلم که به سبک درام ماجراجویی روایت خواهد شد، ما را به سفری هیجان انگیز و پر از چالش خواهد برد.

دیوید آیر

از تهیه کنندگان این فیلم می توان به «دیمین شزل» و «اولیویا همیلتون» اشاره کرد. «کامرون الکساندر» نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده خواهد داشت و به همراه «ریچارد ریموند» به عنوان تهیه کننده اجرایی در مراحل تولید فیلم به ایفای نقش می پردازند. گروه سازنده این فیلم با تجربه و استعداد خود شرایط مناسبی را برای خلق اثری شگفت انگیز و جذاب فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم جدید دیوید آیر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا