اخبار روز

دریاچه شورمست، گوهری پنهان در دل کوه (+ عکس)

این دریاچه که در نزدیکی سنگده قرار دارد، صحنه کارت پستالی واقعی را در مقابل چشمان گردشگران به نمایش می گذارد. شورمست زیبا که در قلب کوه قرار دارد، مجموعه ای عظیم و متنوع از سرگرمی های هیجان انگیز را به مسافران ارائه می دهد.

دریاچه ها مکان های دنج برای تفریح ​​و قایق سواری هستند. سکوتی که در میان جنگل تو را احاطه کرده و فقط صدای جیک پرندگان را می شنوی. آیا شما چنین طبیعتی را می خواهید؟ به دریاچه سورمست سوادکوه بروید.

زیبایی های چشمگیر طبیعت کشورمان ایران در گوشه و کنار این کشور رنگین شده است تا با جلوه های خود روح شما را نوازش دهد و گاه با پدیده ای شگفت انگیز غافلگیرتان کند.

به گزارش برنا، مسیر جاده فیروز کوه نیز به دلیل زیبایی های چشم نواز در طول مسیر ارزش دیدن دارد. زیبایی هایی که خستگی جاده و رانندگی را از تن شما دور می کند. یکی یکی از معروف ترین زیبایی ها و دیدنی های این خیابان پل ورسک است. و با رفتن از فیروزکوه به کوه سواد آن را تجربه خواهید کرد.

پس از ورود به جاده منتهی به دریاچه و رسیدن به مجاورت دریاچه شورمست، از جاده ای پرپیچ و خم عبور می کنید که در هر پیچ مناظر زیباتری نسبت به دیگری ارائه می دهد. استراحت کوتاهی داشته باشید. از سواده کوه می توانید بدون نیاز به توقف نیم ساعته به مقصد برسید. در واقع نشانه نزدیک شدن به دریاچه شورمست سوادکوه این است که وارد یک جاده خاکی می شوید.

جاذبه های دریاچه شورمست برای بهترین تعطیلات

وجود پهنه ای عظیم پوشیده از آب در جنگل راش سرآغاز پیدایش منطقه ای گردشگری است. گردشگرانی که به این منطقه می آیند روستای سنگده را در نزدیکی در یاچه می بینند. از جاذبه های اطراف دریاچه شورمست می توان مکان های زیر را نام برد.

جنگل ارفع ده
غار اسپهبد خورشید
قلعه کانگلو
جنگلی از درختان راش
پل ورسک و تنگه هنوز به جاده کنار دریاچه نرسیده اند
سفر با قایق در دریاچه
ماهیگیری در دریاچه نمک فیروزکوه
طبیعت در اطراف دریاچه و جنگل قدم می زند
اسب سواری با اجاره اسب از مردم محلی
بازی برتر برای کسانی که قلب دارند
دوچرخه سواری در مسیرهای اطراف دریاچه

دریاچه شورمست، گوهری پنهان در دل کوه

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا