اخبار روز

درمان رایگان برای کودکان زیر 7 سال

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با تصویب کمیته دولتی و ابلاغ مراکز درمانی، کودکان زیر هفت سال به صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی کشور درمان می شوند.

به گزارش تسنیم، بهرام عین اللهی امروز در بازدید از بیمارستان کودکان طالقانی گرگان اظهار داشت: با موافقت دولت و ابلاغ مراکز بهداشتی درمانی، کودکان زیر هفت سال در کشور به صورت رایگان درمان می شوند. “

وی به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سلامت جامعه اشاره کرد و افزود: ایجاد 16 هزار تخت بیمارستانی به ویژه در مناطق کم برخوردار و کم برخوردار از دستاوردهای کلیدی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از پیشرفت 12 درصدی در ساخت بیمارستان جایگزین مرکز درمانی کودکان طالقانی گرگان خبر داد و گفت: بیمارستان طالقانی یکی از مراکز درمانی قدیمی استان گلستان است. اما این یک کادر پزشکی قوی و مجهز است، اما امیدواریم امسال و سال آینده با جذب بودجه برای ساخت بیمارستان به عنوان جایگزین تکمیل شود.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بهداشت در سفر نوروزی خود به استان گلستان با همراهی استاندار گلستان از مرکز آموزشی و درمانی کودکان طالقانی گرگان بازدید و ضمن دیدار با این بیمارستان از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد. مراقبت از کودکان پذیرش شده را فراهم می کند. مرکز ویزیتورها با اهدای گل سال نو را به پرستاران تبریک گفت.

گسترش 16000 تخت بیمارستانی در مناطق محروم کشور

وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سلامت و بهداشت عمومی گفت: 16 هزار تخت بیمارستانی به ویژه در مناطق محروم و محروم اضافه شده است که یکی از دستاوردهای کلیدی این دولت است. اکنون 150 هزار تخت در حوزه بهداشت و درمان فعال است که 12 درصد آن در دولت سیزدهم اضافه شد.

عین اللهی در خصوص قدمت بیمارستان کودکان طالقانی گرگان گفت: در سفرهای دولت سیزدهم مردمی به استان گلستان اعتبار قابل توجهی برای احداث بیمارستان جایگزین مرکز آموزشی و درمانی کودکان طالقانی اختصاص یافت. ساخت بیمارستان جایگزین 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انشالله امسال و سال آینده بتوانیم با اخذ وام های لازم بیمارستان مجهزتر و مدرن تری بسازیم.

وی بیان کرد: این بیمارستان با وجود اینکه یک بیمارستان قدیمی است اما کادر دانشگاهی بسیار خوبی دارد و اساتید بسیار خوبی در زمینه های مختلف اطفال مشغول خدمات رسانی هستند و در بازدیدی که انجام شد کودکان بیمار در نقاط مختلف بیمارستان بستری شدند. ولایت و الحمدلله. به خوبی رسیدگی شد

تامین ارز مورد نیاز برای تهیه دارو در کشور

وزیر بهداشت همچنین از تامین ارز لازم برای تهیه دارو در کشور خبر داد و افزود: با تلاش دولت سیزدهم و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، ارز لازم برای تامین ها تامین شد. تامین خواهد شد.» و تهیه دارو نیز فراهم شده است و در این ماه مشکل دارویی در کشور ایجاد نمی شود و انواع داروهای اساسی و آنتی بیوتیک در مراکز درمانی وجود دارد.

وی با اشاره به تعطیلات نوروزی گفت: این روزها افراد زیادی در منازل خود به مسافرت و یا استراحت و تفریح ​​می پردازند اما کارکنان ما در شرایط تعطیل شبانه روز مراقب مردم هستند و از همه آنها قدردانی می کنیم. “

وزیر بهداشت همچنین از مرکز 24 ساعته جامع سلامت شهرداری و اورژانس 115 بین شهری سهرخانکلات گرگان و همچنین مرکز آموزشی درمانی الجلیل شهر آق قلا بازدید و از کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا