اخبار روز

اخبار مهم در مورد سپرده گذاری مجدد سود سهام.


به گزارش مانیبان به نقل از مگتو، محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در پاسخ به این سوال که چرا سود سهام متوفیان به برخی از وراث پرداخت نشده است، اظهار داشت: احتمالا گروهی که کار مربوط به واگذاری را انجام داده اند. سهام آن مرحوم، اما هیچ سودی دریافت نکرده اند، از پنجره دولت این اقدامات را انجام داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: و افزود: مراجع اعلام شده برای واگذاری سهام از متوفی به وراث 44 کارگزار منتخب و شعب منتخب 4 بانک هستند و موضوع باجه ها مطرح است. نبود. در خصوص پنجره های دولت جلساتی با قوه قضائیه داریم تا قوه قضائیه اطلاعات افراد را به شرکت سپرده گذاری مرکزی بدهد و سپس ما نیز وظیفه تقسیم و سپس پرداخت سود را داشته باشیم.

وی می گوید: البته برخی به بخش های دیگری مانند کافی نت مراجعه کرده اند و از آنجایی که این مسیر مورد تایید شورای عالی بورس نیست، نمی توانیم از چارچوب مصوبه خارج شویم و این اطلاعات به دست ما نمی رسد. . کاملا.

باغستانی می گوید: در پایان باید گفت که در حال تعامل با قوه قضائیه برای دریافت اطلاعات از اداره پیش بینی دولت و پیگیری این موضوع و رفع ابهامات این موضوع هستیم.

وی افزود: زمانی که 8 شرکت سود سهام خود را واریز می کنند و اطلاعات آن از قوه قضاییه دریافت می شود، این سود به همراه مرحله سوم سود سهام عدالت به وراث واریز می شود و جای نگرانی نیست.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا