اخبار روز سینما

ریانا یکی از مهمانان عروسی آنانت آمبانی

عکس و فیلم از دیشب ریحانا منتشر شده که آن را نشان می دهد یکی یکی از مهمانان مهم جشن قبل از عروسی، آنانت آمبانی، پسر یک میلیارد هندی و تاجر رادیکا بود.

بسیاری از نام های معروف مانند «ایوانکا ترامپ»، «بیل گیتس» و «مارک زاکربرگ» (رئیس فعلی شبکه مجازی اینستاگرام) مهمان این مراسم بودند. آنانت آمبانی 28 ساله آماده می شود تا در ماه جولای با دوست قدیمی خود ازدواج کند. موکش آمبانی، پدر آنانت آمبانی یکی این یکی از بزرگترین صاحبان شرکت های خصوصی در هند است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


حضور ریحانا در مراسم عروسی آنانت آمبانی

میلیاردرها از سراسر جهان، مدیران سیلیکون ولی، سران دولت و خانواده سلطنتی از هالیوود و بالیوود روز جمعه به شهر جامناگار در غرب هند رفتند تا در جشن های پیش از عروسی آنانت آمبانی، کوچکترین پسر ثروتمندترین مرد جهان موکش آمبانی شرکت کنند. در قاره آسیا بود.

ریحانا

در سال 2018، موکش آمبانی ثروتمندترین مرد هند مراسم عروسی دخترش ایشا را به مجلل ترین شکل ممکن ترتیب داد. در آن مراسم «بیونسه» خواننده سرشناس و سرشناس آمریکایی به اجرای برنامه پرداخت و مهمانان در دریاچه کومو ایتالیا، بمبئی و راجستان تحت مداوا قرار گرفتند و 100 میلیون دلار دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این رویداد لوکس چیست؟ آیا این فیلم می تواند موفق باشد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا