اخبار روز

دستگیری ۹۸ نفر از مجرمان جرایم انتخاباتی در استان کرمان

98 نفر از مرتکب جرایم و تخلفات انتخاباتی از قبیل خرید و فروش رأی و تبلیغات غیر مجاز در استان کرمان تحت تعقیب قضایی و دستگیری قرار گرفتند.

به گزارش میزان؛ ابراهیم حمیدی با اشاره به حضور 50 درصدی کرمانی ها در انتخابات دیروز گفت: از مردم ولایتمدار و بصیر مرکز مقاومت جهان اسلام که با وجود شرایط نامساعد جوی و سرمای شدید بار دیگر پیروز شدند. با حضور گسترده در انتخابات، عزت و اقتدار را برای ایران به ارمغان آورده اند. ممنون که در جهان اسلام شدی.

رئیس قاضی استان کرمان در جلسه شورای معاونین قضایی استان اظهار داشت: خوشبختانه در این دوره از انتخابات نیز مانند سال های گذشته کمترین تخلفات و جرایم انتخاباتی را تجربه کردیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خطاب به نامزدهای انتخابات و منتخبان اعلام کرد: همه باید به انتخاب و صدای مردم احترام بگذارند چه کسانی که در انتخابات پیروز شده اند و چه کسانی که آرای لازم را کسب نکرده اند.

رئیس شورای قضایی استان کرمان درباره جرایم انتخاباتی در روز انتخابات در استان گفت: در 24 ساعت گذشته 98 نفر مرتکب جرایم انتخاباتی شدند و تخلفاتی از قبیل خرید و فروش آرا و تبلیغات غیرقانونی در استان کرمان تحت تعقیب قرار گرفتند و دستگیر شدند. .

وی ادامه داد: اکثر این افراد عصر جمعه یازدهم در آنجا بودند اسفند ماه با صدور دستورات قضایی و قرار امنیتی مربوطه آزاد شد و تحقیقات در خصوص سایر متهمان بخش ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، افراد دستگیر شده متعلق به شهرستان های سیرجان، بم، جیرفت، بردسیر، بافت، کرمان، ارزویه، شهربابک، راور، نرماشیر و فهرج هستند.

وی با تشکر و قدردانی از اقدامات ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی استان به ویژه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، روسای دادگستری و دادسراهای سراسر کشور استان گفت: پنجاه و دو یگان تخصصی مبارزه با جرایم و تخلفات انتخاباتی در حوزه های قضایی سراسر استان برای مبارزه با جرایم منطقه تشکیل شده است.

رئیس شورای قضایی استان تصریح کرد: در روز انتخابات ادارات ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی و یازدهم روسای دادگستری و دادستان های شهرستان های استان کرمان فعال بودند. اسفند آنها بر نحوه برگزاری انتخابات در محدوده صلاحیت خود نظارت داشتند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا