اخبار روز سینما

جاشوا جکسون به فیلم Karate Kid پیوست

جاشوا جکسون بازیگر تلویزیون داوسون کریک فیلم بچه کاراته او از سونی به عضویت درآمد و اعلام کرد که این کار را برای سرگرمی انجام می دهد.

این بازیگر که پس از نزدیک به 10 سال در اولین فیلم بلند خود بازی کرد، به جمع بازیگران قسمت آخر پیوست. فیلم بچه های کاراته او به شرکت سونی پیکچرز پیوست. پسر کاراته فیلمی در ژانر رزمی به نویسندگی و کارگردانی “رابرت مارک کامن”“جان جی. آویلدسن” در سال 1984 منتشر شد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: کانال تلگرام فیگار دیدن.


جاشوا جکسون به فیلم بچه کاراته پیوست

بن وانگ شخصیت اصلی فیلم را به تصویر می‌کشد و جکی چان و رالف ماکیو نیز شخصیت‌های نمادین خود را برای رهبری این مجموعه هنرهای رزمی تکرار خواهند کرد. جزئیات داستان هنوز فاش نشده است، اما قسمت جدید درباره یک پسر چینی (وانگ) است که باید با استفاده از هنرهای رزمی قدرت های دست نخورده خود را پیدا کند و در طول راه با مربی سختگیر خود ملاقات کند.

فیلم بچه کاراته

جاناتان انتویستل این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. او همچنین سریال های تلویزیونی I'm Not OK With This و The End of the F***ing World را کارگردانی کرد. «راب لیبر» (راب لیبر) که فیلمنامه فیلم‌هایی چون پیتر خرگوش و اسکندر و وحشتناک، وحشتناک، روز خیلی بد نیست، نویسندگی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: گزارشگر هالیوود

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا