اخبار روز سینما

از بازیگران جدید فصل دوم سریال The Last of Us رونمایی شد

شبکه HBO بازیگران این فیلم را اعلام کرد فصل دوم سریال The Last of Us وی اظهار داشت که نقش کلیدی و مهمی در این موضوع خواهند داشت.

کشیدن فصل دوم سریال The Last Survivor این یک مجموعه تلویزیونی درام آخرالزمانی است که توسط HBO راه اندازی شده است. این فصل رویدادهای بازی ویدیویی محبوب استودیو ناتی داگ، The Last of Us Part 2 با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی را پوشش می دهد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: کانال تلگرام فیگار دیدن.


بازیگران جدید فصل دوم سریال The Last of Us معرفی شدند

در این فصل آریلا بارر در نقش مل، تاتی گابریل در نقش نورا، دنی رامیرز در نقش مانی آلوارز و اسپنسر لرد در نقش اوون بازی خواهند کرد. این بازیگران جدید از شخصیت های مهم داستان سریال هستند که در ماجراهای «الی» و «جوئل» به ایفای نقش می پردازند و قطعا بینندگانی را که تازه وارد سریال شده اند شگفت زده خواهند کرد. حالا نوبت بازی است فصل 2 سریال The Last of Us اعلام نشده.

فصل دوم سریال The Last of Us

فصل 2 آخرین ما نه تنها به ظهور وقایع جنجالی و غافلگیرکننده می پردازد، بلکه شخصیت های جدیدی را نیز به داستان اضافه می کند که هر کدام به اتفاقات مختلفی در دنیای پر از آدم خوار اشاره می کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا