اخبار روز سینما

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد

از طرف مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

علی نظری با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به سمت «سرپرست روابط عمومی» منصوب شد.

پی ام آپلود، چهارشنبه نهم ساعت 12 مراسمی با حضور امیرحسین طاهری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و معاونین اداره کل برگزار شد. اسفند در سال 1402 «علی نظری» به سمت «رئیس روابط عمومی» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب و منصوب شد.

متن حکم «امیرحسین طاهری» خطاب به وی به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی نظری

سلام

نظر به تعهد، تخصص و شایستگی بالای جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان “سرپرست روابط عمومی” این اداره کل منصوب می شوید.

با توجه به نقش موثر روابط عمومی در ارتباط با مخاطبین و تعامل با نهادها، امید است با برنامه ریزی و تلاش و همکاری با تمامی بخش های مجموعه، ارتباط نزدیک و تعامل با خبرگزاری ها، تهیه و ارسال گزارش فعالیت ها نیز انجام شود. به عنوان جمع بندی آنها و اجرای روش های مناسب برای افزایش کمی و کیفی ارتباطات داخلی و خارجی موفقیت آمیز و مثبت خواهد بود.

از درگاه اقدس وحدت، توفیق شما را در خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام اسلامی، با توجهات و حمایت های حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری فرزانه حضرت امام خامنه ای مسئلت دارم. (زید عزه).

امیرحسین طاهری

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

گفتنی است «علی نظری» متولد 1359، دارای مدرک لیسانس جغرافیای انسانی است و از سال 1373 فعالیت هنری خود را در زمینه های فیلم، تئاتر، شعر، انیمیشن و نمایش صحنه آغاز کرد. حضور ایشان در اداره فرهنگ و رهبری اسلامی از سال 1382 آغاز شد و 19 سال است که در این اداره مشغول به کار بوده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از خدمات 18 ماهه امیرحسین کبیری تجلیل شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا