اخبار روز سینما

عکس خانوادگی مجید بنی فاطمه داور حسینه معلی


به گزارش شمانیوز؛ سید مجید بنی فاطمه متولد شد بهمن 1356، تهران، مداح اهل بیت. مجید بنی فاطمه دارای دیپلم، صدای زیبا و شخصیتی آرام است، با نوحه های «عمو عباس» در دل مردم جای گرفته است و با بسیاری از مفاخر هنری و ورزشی مرتبط است. مجید بنی فاطمه در یک خانواده مذهبی در خیابان «سیحون» تهران به دنیا آمد و بعدها در خیابان «آذربایجان» زندگی کرد. مجید بنی فاطمه او ابتدا در سال 62 در حالی که تنها 6 سال داشت با مرثیه خوانی برای بچه های سپاهی و بسیجی در مسجد محله شروع کرد و سپس به اجرای مراسم تشییع شهدا پرداخت.

چگونه همسر سید مجید بنی فاطمه را بشناسم؟

مادرم اواخر سال 1380 به من گفت که فرصت خوبی برای ازدواج پیدا کرده ام، گویی مادرم در مجالس مذهبی من با او و خانواده اش آشنا شده است.

 مجید بنی فاطمه

همسر سید مجید بنی فاطمه در تصویر نیست

همسر سید مجید بنی فاطمه نه عکس می گیرد و نه دوست دارد نام او را به زبان بیاورد. من دوست ندارم کسی مرا به عنوان همسر آقا سید بشناسد، زیرا وقتی او متوجه شود ممکن است رفتارش تغییر کند.»

من می خواهم مثل همه مردم عادی زندگی کنم، نمی خواهم دیگران به من احترام بگذارند یا عذاب بدهند چون من همسر سید مجید بنی فاطمه هستم.

 مجید بنی فاطمه


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا