اخبار روز

حاجی بابایی، نیکزاد، هادی قوامی و شهریاری در حال حاضر پیشتاز هستند/ رقابت سخت داداشی و مرحبا در آستارا/ آیا هیچ کدام از لیبرال ها رای دادند؟

به گزارش خبرگزاری مگتو، این نتایج غیر رسمی است و احتمال تغییر این آمار وجود دارد.

حاجی بابایی پیشتاز نتایج غیررسمی همدان است

به گزارش مهر، اخبار غیررسمی حوزه انتخابیه همدان و فامینین تا ساعت یک بامداد حاکی از پیشتازی حمیدرضا حاجی بابایی و پس از آن عباس صوفی و ​​سپس احمد حسین فلاحی بود.

حاجی بابایی 5600
صوفی 3438
فلاح 1718

رهبر آزادی خواه در ملایر

طبق آخرین اخبار، او احتمالا اولین رای دهنده خواهد بود.

مصطفوی پیشتاز در رزن و درگزین

سید ابوالحسن مصطفوی غمام در حوزه انتخابیه روزان پیشتاز است.

لازم به ذکر است که این آمار غیر رسمی و قابل تغییر است.

ولی داداشی در آستارا از غلامرضا مرحبا پیشی گرفت

به گزارش مهر بر اساس آخرین نتایج، «ولی داداشی» در حوزه انتخابیه آستارا از غلامرضا مرحبا پیشی گرفت.

بر این اساس ولی داداشی، عضو سابق شورای اسلامی با ۶۱۷۰ رای بر غلامرضا مرحبا نماینده فعلی آستارا پیروز شد.

لازم به ذکر است که شمارش آرا همچنان ادامه دارد.

آمار غیر رسمی از نتایج انتخابات 1402 مجلس در استان های کشور

به گزارش تسنیم، شمارش آرا در بسیاری از شعب و حوزه های انتخابیه سراسر کشور برای مشخص شدن برگزیدگان راه یافته به شورای اسلامی و شورای خبرگان رهبری آغاز شده است.

آمار غیر رسمی تا کنون از میزان مشارکت مردمی در برخی استان ها و همچنین نامزدهای برنده به شرح زیر است:

** مشارکت در استان لرستان تقریباً 47 درصد است. در برخی از حوزه های انتخابیه مانند پلدختر میزان مشارکت مردم حدود 70 درصد است.

** آمارهای غیررسمی حاکی از شرکت تقریباً 80 درصدی مردم سمیرم در انتخابات است. در انتخابات 1397 حدود 60 درصد از واجدین شرایط سمیرم در این انتخابات شرکت کردند. با توجه به شرایط خاص در زمان ناآرامی ها، شرکت در سمیرم از اهمیت بالایی برخوردار است.

** آمار مشارکت مردم در انتخابات مجلس 1402 قم حدود 50 درصد است که نسبت به دوره قبل حدود 7 درصد افزایش داشته است. در حال حاضر حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با بیش از 135 هزار رای در رتبه اول و محمد منان رئیسی با 106 هزار رای در رتبه دوم قرار دارند. رقابت حجت الاسلام قاسم روانبخش و حسن مالکی نژاد برای کسب مقام سوم ادامه دارد.

** برآوردهای غیررسمی حاکی از شرکت تقریبا 50 درصدی رای دهندگان استان یزد در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی است.

در صورت اعلام رسمی مشارکت 50 درصدی رأی دهندگان در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، مشارکت یزدی ها نسبت به دوره قبل (دوره یازدهم) افزایش یافته است.

** مشارکت تقریبا 30 درصدی جمعیت استان البرز در انتخابات

برآوردهای غیررسمی حاکی از حضور نزدیک به 30 درصد از جمعیت استان البرز در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی است.

در صورت مشارکت 30 درصدی جمعیت استان البرز در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، مشارکت جمعیت البرزی نسبت به دوره قبل (دوره یازدهم) افزایش یافته است.

آخرین آمار غیر رسمی از شمارش آرا در حوزه انتخابیه البرز کرج نشان می دهد که مصطفی سعیدی سیرایی با 7255 رای، علیرضا عباسی با 7252 رای و علی شیرین زاد با 4565 رای پیشتاز هستند.

استان البرز همیشه یکی یکی از کانون های اصلی تبلیغات جریان ضد ایرانی که خشم کامل مردم را به دنبال دارد، صندوق های رای است و این موضوع از سال گذشته تا امروز اهمیت زیادی پیدا کرده است.

** براساس آمارهای غیررسمی نرخ مشارکت در استان اردبیل 49.8 درصد برآورد شده است.

تا این لحظه علی نیکزاد و صدیف بدری، احد بایوت در اردبیل، نیر و نمین پیشتاز هستند.

«بابک رضازاده» از مشکین شهر، «تابش» از پارس آباد و بیله سوار و اصلانوز، «جلیل جعفری بنه» از خلخال و کوثر، «خوش سیما» از گرمی و انگوت در استان اردبیل پیشتاز هستند.

آیت الله عاملی و یدالله صفری رای کارشناسی حوزه انتخابیه اردبیل را رهبری می کنند.

** آمارهای غیررسمی حکایت از شرکت 54 درصدی جمعیت استان گلستان در انتخابات سال 1402 دارد.

بر اساس نتایج شمارش آرا، رمضانعلی سنگدوینی و عبدالغفور امان زاده در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا پیشتاز هستند.

در حوزه انتخابیه علی آباد: کتول رحمت نوروزی، در حوزه انتخابیه گنبدکاووس: عبدالحکیم آقاکلی، در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، عبدالجلال ایری و در مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه، حسینی نجیب هستند.

** رئیس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فولار: سید روح الله موسوی / رئیس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بروجن: غلامرضا میرزایی و امیرقلی جعفری / رئیس شورای اسلامی شهرکرد، بن، سامان و فرخ شهر: احمد راستینه و سید سعید زمانیان / رئیس اتاق خبرگان رهبری استان چهارمحال و بختیاری: عبدالله کیوانی هفشجانی

**تاکنون وحید احمدی با 17100 رای، نورالدین فرزادی پور با 10288 رای و علی رضایی با 9228 رای پیشتاز هستند.

** تا دقایقی پیش مجتبی بخشی پور و علی صابری با 20 هزار و 541 رای و 12 هزار و 991 رای در انتخابات شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو پیشتاز بودند.

** بر اساس برخی برآوردهای غیررسمی، ابراهیم رضایی در دشتستان، شیخ موسی احمدی در کنگان، جم، عسلویه و غلامحسین کرمی در دشتی و تنگستان پیشتاز هستند.

رقابت سختی بین جعفر پورکباگانی و عبدالکریم جمیری در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در جریان است.

**آمار غیررسمی از وضعیت انتخابات شرق هرمزگان تا این لحظه حکایت از مشارکت حدود 55.7 درصدی رای دهندگان دارد.

تاکنون از مجموع 163 صندوق رای شرق هرمزگان، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در رتبه اول و محمد احمدی در رتبه دوم قرار دارند.

** بر اساس آمارهای غیررسمی، شمارش آرا در برخی شعب اخذ رای روستایی خراسان شمالی نشان می دهد که در حوزه انتخابیه بجنورد محمدمهدی شهریاری با حدود 45 هزار رای، علی قربانی با 25 هزار رای و محمد وحیدی با 24 هزار رای پیشتاز هستند.

هادی قوامی نیز در حوزه انتخابیه اسفرین با 25 هزار رای، در حوزه شیروان عباس گهتری با 4 هزار رای و در حوزه قوچان و فاروج علی آذری با 8 هزار رای پیشتاز است.

** بر اساس آمارهای غیررسمی، شمارش تعداد قابل توجهی از آرا در اکثر حوزه‌های انتخابیه ملایر به پایان رسیده و به نظر می‌رسد «احد آزادی‌خواه» و «احمد آریایی‌نژاد» و «حسین احمدی» «باید» وارد مجلس شوند. در مرحله دوم وقتی نمایندگان بعدی انتخاب می شوند، با یکدیگر رقابت می کنند.»

۲۷۲۱۵

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا