اخبار روز سینما

بر اثر ریزش آوار در محل تیراندازی سلمان فارسی، 4 نفر مجروح و 2 نفر جان باختند.


به گزارش شمانیوز، حسن گرزین روز پنجشنبه افزود: این حادثه ساعت 14:45 دقیقه در روستای خیج شاهرود و محل تصویربرداری سریال سلمان فارسی رخ داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از حادثه عوامل اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در محل حاضر شدند، گفت: مصدومان با بالگرد اورژانس شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

گرزین با اشاره به اینکه این حادثه بر اثر ریزش پل رخ داده است، گفت: مجروح شدگان بازیگران و بدلکاران سریال هستند.

بخشدار بسطام با بیان اینکه داوود میرباقری کارگردان این سریال نیز در محل حضور داشت، گفت: تلاش برای آواربرداری در محل حادثه ادامه دارد.

تصویربرداری فصل ایران ساسانی سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری محصول مرکز سما فیلم سازمان صدا و سیما در شهرک سینمایی ایران (غزالی) و استان سمنان ادامه دارد. .

این مجموعه به زندگی و زمانه یاران ایرانی پیامبر اسلام در سه بخش ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر آسام می پردازد. حدود پنج ماه از پایان تصویربرداری فصل بیزانس و شروع تصویربرداری فصل ایران ساسانی می گذرد.

تاکنون بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، علیرضا شجاع نوری، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی، صبح برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز سلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران و چند نام خارجی روی صحنه حاضر شده اند. . در این سریال بازیگرانی از ارمنستان، یونان، مراکش و تونس و نزدیک به 1500 بازیگر تئاتر و محلی جلوی دوربین رفتند. سریال فارسی سلمان در 60 قسمت از سال 1405 پخش می شود.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری ادامه دارد. ساخت این سریال که درباره زندگی و زمانه دوست ایرانی پیامبر اسلام (ص) است، از نیمه تابستان امسال به بخش ایرانیان باستان رسید. این سریال توسط سیما فیلم و تهیه کنندگی زلال فیلم ساخته شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا