اخبار روز سینما

عمو پورنگ به شبکه نمایش خانگی می‌رود

درباره بازگشت «فرهاد بشارتی» بازیگر سینما و تلویزیون عمو پورنگ و مجموعه محله دریاچه و بلبل بیانیه ای از سوی این شرکت منتشر شد که مدتی است در وقفه بوده است.

در حال حاضر این سریال به طور رسمی پخش مجدد نشده و بازیگران آن در حال حاضر در سریال دیگری حضور دارند. شبکه نمایش خانگی موجود حتی گفته شد «داریوش فضیایی» به این درام پیوست اما نقش او ربطی به شخصیت عمو پورنگ ندارد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: کانال تلگرام فیگار دیدن.


عمو پورنگ عازم شبکه نمایش خانه است

«فرهاد بشارتی» در خصوص فعالیت های این روزهای خود در تلویزیون گفت که فیلم ها و سریال هایی که در آن بازی کرده هنوز اکران نشده است اما به این فکر می کند: یکی برخی از آنها به زودی از تلویزیون پخش خواهد شد. وی جزئیات بیشتری را فاش نکرد زیرا هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده است.

او همچنین در حال ساخت سریال دیگری به نام شوش اندرزگو است. اما وی توضیح بیشتری در این مورد نداد. وی همچنین افزود که در حال بازی در سریال دیگری از شبکه نمایش خانگی است که فضایی خارق العاده و رویایی دارد و به سبک فیلم های هری پاتر نزدیک است. او همچنین از بازگشت محله گل و بلبل که چند سالی بود منتشر نشده بود صحبت کرد.

در حال حاضر این سریال روی آنتن نمی رود و بازیگران آن در حال حاضر در سریال دیگری از شبکه خانگی حضور دارند. «داریوش فضیایی» هم هست که نقشش ربطی به شخصیت «عمو پورنگ» ندارد.

عمو پورنگ

این بازیگر همچنین به میزان بیننده «پورنگ» و اقبال برای آثار فرزندانش در تلویزیون اشاره کرد و گفت:

فکر می کنم «عمو پورنگ» مخاطبان زیادی دارد و حتی اگر او و گروه برنامه سازش فیلمی را در تئاتر ارائه دهند، این اثر با استقبال خوبی مواجه می شود و به صنعت سینمای کودک نیز کمک می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازگشت عمو پورنگ به شبکه نمایش خانه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا