اخبار روز سینما

نیک آفرمن و بتی گیلپین به سریال Death by Lightning پیوستند

به تازگی خبرهایی مبنی بر حضور دو بازیگر مشهور به نام های «نیک آفرمن» و «بتی گیلپین» در کار جدید «نتفلیکس» منتشر شده است. سریال مرگ توسط رعد و برق منتشر شد.

«نیک آفرمن» و «بتی گیلپین» به پروژه جدید نتفلیکس «مرگ توسط رعد و برق» در ژانر درام و تاریخی به رهبری «متیو مک فادین» و «مایکل شانون» پیوستند. این سریال داستان «جیمز گارفیلد» رئیس جمهور آمریکا و ترور وی توسط «چارلز گیتو» را روایت می کند و از رمان «سرنوشت جمهوری» نوشته «کاندیس میلارد» اقتباس شده است. بتی گیلپین در نقش بانوی اول و همسر رئیس جمهور، کرت گارفیلد، و چستر آ. آرتور” به عنوان دستیار و جانشین نهایی رئیس جمهور بازی خواهند کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: کانال تلگرام فیگار دیدن.


سریال Agents of Death of the Lightning

نیک آفرمن اخیراً برنده جایزه امی و یک جایزه ورزشی مستقل برای نقش مهمان در سریال پرطرفدار Death by Lightning شبکه HBO شده است. او بیشتر به خاطر نقش‌های اصلی‌اش در سریال‌های تلویزیونی مانند پارک‌ها و تفریحات، پم و تامی، دیو و همچنین فیلم‌هایی مانند The Founder و Kings of Summer شناخته می‌شود. این بازیگر توسط UTA و Jackoway Austen Tyerman برای سریال انتخاب شد.

قبلا “بتی گیلپین” یکی او در پروژه های درام نتفلیکس بازی کرده است که برای آن سه بار متوالی نامزد جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی شد. او در فیلم هایی چون شکار، جنگ فردا و کینه بازی کرد. این بازیگر توسط CAA و Hansen Jacobson برای سریال انتخاب شد.

سریال مرگ توسط رعد و برق

مایک ماکوفسکی به عنوان خالق و تهیه کننده اجرایی سریال مرگ توسط رعد و برق خواهد بود. دیوید بنیوف و دی بی. ویس در کنار برنی کالفیلد از طریق Bighead Littlehead Productions تهیه کننده اجرایی خواهد بود. علاوه بر این، «مت راس» تهیه کننده اجرایی و کارگردان تمام قسمت ها خواهد بود. در «دانکن موگوچ» یکی او یکی از عوامل اجرایی این پروژه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کار این دو بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا