اخبار روز سینما

هانتر شیفر بازیگر سریال Euphoria دستگیر شد

« هانتر شیفر این بازیگر که در سریال سرخوشی بازی می کرد، در جریان تظاهرات حمایت از فلسطین و هنگام حضور تلویزیونی «جو بایدن» دستگیر شد.

سازمان دهندگان تظاهراتی که در مقابل محل پخش برنامه «جو بایدن» در حمایت از فلسطین برگزار شد، اعلام کردند که «هانتر شیفر» به همراه دیگر تظاهرکنندگان بازداشت شده است. سازمان دهندگان دیروز گفتند که هانتر شیفر، همراه با ده ها تن دیگر، در میان معترضان در پردیس NBC در منهتن بود و قرار بود در شوی آخر شب رئیس جمهور به همراه ست مایرز شرکت کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


دستگیری هانتر شیفر

گروه “صدای یهود برای صلح” گفت: “Shifter” یکی او یکی از 100 تظاهرکننده ای بود که بعد از ظهر دوشنبه گرد هم آمدند و خواستار آتش بس علیه حملات اسرائیل به غزه شدند.

«شکارچی شیفر» و دیگر معترضان تی‌شرت‌های مشکی پوشیده بودند که روی آن نوشته شده بود «اینک آتش بس» و «نه ما». “یهودیان به بایدن: تسلیحات برای نسل کشی را متوقف کنید”

هانتر شیفر

پلیس نیویورک اعلام کرد که یک ساعت و نیم پس از تظاهرات، 30 نفر به دلیل نقض قوانین دستگیر شدند. پس از مصاحبه ضبط شده در روز دوشنبه، جو بایدن نسبت به دستیابی به آتش بس ابراز خوش بینی کرد و گفت که باید تا پایان هفته انجام شود. همچنین مشاور امنیت ملی نیز اظهار داشت که دیدگاه های آنها به یکدیگر نزدیک است و امیدوارند تا دوشنبه آینده شاهد آتش بس باشند. این رویدادها پیامدهای اجتماعی و سیاسی رویدادهای منطقه ای و جهانی را بر فعالیت ها و نگرش های مردم در جوامع مختلف نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد هانتر شیفر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: آسمان

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا