اخبار روز

فردا دو میلیون و پانصد هزار تومان برای مستمری بگیران واریز می شود


به گزارش مانیبان، پایان پرداخت حقوق و مستمری بهمن ماه بازنشستگان تامین اجتماعی منتظر اعلام میزان و زمان دقیق واریز عیدی است.

اعلام دقیق میزان عیدی کارگران بازنشسته بر عهده سازمان تامین اجتماعی است و مدیرعامل این سازمان باید آن را اعلام کند. در عین حال، تامین اجتماعی می تواند مبلغی را به تعطیلات مورد تایید دولت اضافه کند. این اتفاق در سال های گذشته رخ داد.

حالا با پایان سپرده بازنشستگی بهمن، کارگران بازنشسته منتظر اعلام میزان عیدی هستند; به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی «عید انشالله قبل از ۱۰ اسفند واریز خواهد شد» اما زمان دقیق این واریز هنوز اعلام نشده است.

پیگیری های ما از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد نشان می دهد که هنوز مشخص نیست دقیقا چه مبلغی به حساب بازنشستگان واریز می شود; کارگران بازنشسته انتظار دارند عیدی آنها بیشتر از عیدی باشد که به کارمندان و بازنشستگان زیر مجموعه های دولتی پرداخت می شود.

حال در روزهای آینده باید منتظر ماند تا ببینیم تامین اجتماعی امسال مبلغ عادلانه تری را برای مرخصی های پایان سال مستمری بگیران خود تصویب می کند یا به همان مرخصی های مصوب دولت بسنده می کند.

بر اساس مصوبه هیات رئیسه، حداقل عیدی یا پاداش پایان سال کارکنان دولت و بازنشستگان دو میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شد. 700 هزار تومان برای کارمندان متاهل و بازنشسته اضافه می شود. به هر کودک 300 هزار تومان عیدی هدیه داده می شود. این در حالی است که بخشنامه سازمان تامین اجتماعی در خصوص نحوه پرداخت عیدی مستمری بگیران بر اساس مصوبه دولت ابلاغ شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا