اخبار روز سینما جهان

برنده اسکار مستند راجر فدرر را می‌سازد

گزارش کردن بازتاب آنلاین – پرایم ویدیو مستندی بلند درباره 12 روز گذشته تنیس راجر فدرر را به نمایش می گذارد.

مستندی که هنوز عنوان نشده توسط پرایم ویدئو اینگونه توصیف شده است: دنباله ای صمیمی برای 12 روز پایانی دوران درخشان حرفه ای تنیس راجر فدرر.

این فیلم که در اصل یک ویدیوی خانگی بود که هرگز برای تماشای عمومی در نظر گرفته نشده بود، فدرر را در آسیب‌پذیرترین و صادق‌ترین حالت خود در تعامل با بازی و طرفدارانی که زندگی او را در 2 دهه گذشته شکل داده‌اند، به تصویر می‌کشد. خداحافظی می کند. این مستند همچنین شامل مصاحبه با رقبا و دوستان فدرر از جمله رافائل نادال، نواک جوکوویچ و اندی موری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، این فیلم به کارگردانی آصف کاپادیا، برنده اسکار و بفتا برای مستندی درباره امی واینهاوس با عنوان «امی» (2015) و تهیه کننده فیلم های «سنا» (2010) و «جنگجو» (2010) برنده بفتا است. 2001) و “دیگو”. مارادونا» (2019). جو سابیا، خالق سریال «73 سوال» برای ووگ، در کارگردانی این مستند با کاپادیا همکاری داشته است.

فدرر در این باره گفت: ابتدا ایده این بود که لحظات پایانی دوران تنیس خود را ثبت کنم تا بعداً آن را برای نشان دادن خانواده و دوستانم داشته باشم. در طول کارم از دوربین های اطراف خود و خانواده ام به خصوص در لحظات مهم دوری می کردم. اما بعد دیدم که فیلمبرداری به من آسیبی نرسانده است، زیرا هرگز برای عموم گرفته نشده است. با این حال، ما لحظات بسیار قدرتمندی را ثبت کردیم که در نهایت یک سفر عمیقا شخصی بود.

او همکاری با Prime Video را تضمینی برای ثبت داستان آخرین روزهای خود در تنیس، هم با علاقه مندان به تنیس و هم با مخاطبان گسترده تر در سراسر جهان خواند.

فدرر در طول دوران درخشان خود، 20 عنوان قهرمانی گرند اسلم انفرادی مردان را به دست آورد که او را پشت سر جوکوویچ با 24 و نادال با 22 عنوان سوم قرار می دهد. این شامل 8 عنوان قهرمانی وی در ویمبلدون می شود.

این مستند احتمالا در ماه جولای و همزمان با ویمبلدون 2024 اکران خواهد شد.

مستند دیگری از این تنیسور با عنوان «راجر فدرر: سفر به قهرمانی» ساخته روکسان شلمبرگر، تهیه کننده «دیوید آتنبرو: زندگی روی زمین» در سال 2023 منتشر شد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا