اخبار روز

چهار روز مرخصی تشویقی به سربازان بدهید


به گزارش مانیبان، سردار احمدرضا رادان روز چهارشنبه در همایش دانش آفرینی کارکنان فراجا که در ستاد فرماندهی این ستاد برگزار شد، بزرگترین افتخار سربازان را خدمت به ملت ایران دانست و گفت: امروز سربازان اسرائیلی بیشتر شهید می کنند. بیش از 30000 نفر و بعد از آن می رقصند و آواز می خوانند. در این میان سربازان جمهوری اسلامی ایران حاضرند خود را فدای مردم خود و مقابله با ظالمان کنند.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دوران خدمت سربازی را دوران مقدسی می دانند، خاطرنشان کرد: جوانانی که به خدمت سربازی می روند از نظر تجربه و تحمل با سایر جوانان متفاوت هستند. مشکلات

سردار رادان به تمرکز حاج قاسم سلیمانی در دفاع از میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود اصرار داشتند که بر سنگ مزارش «سرباز ملت» نوشته شود و امروز هم در نیروهای مسلح همه مردم از سرباز تا سردار. ، این چنین است: سربازان هستند اما فقیه هستند.

فرمانده فرجا با تاکید بر اینکه سربازان کشور از دل شهرها تا مرزها حاضرند جان خود را برای ملت ایران فدا کنند تا مردم آسایش و امنیت داشته باشند، گفت: یکی یکی از وظایفی که ما در مأموریت ها انجام می دهیم، حفظ امنیت انتخابات است. تامین این امنیت وظیفه ای طاقت فرسا برای فرزندان این آب و خاک است.

سردار رادان تاکید کرد: همه سوگند یاد می کنیم که امنیت انتخابات پیش رو که با حضور پرشور مردم برگزار می شود را تامین کنیم.

وی حضور در انتخابات را وظیفه آحاد ملت ایران دانست و تصریح کرد: ملت ایران نیز این بار در رتبه یازدهم قرار دارد. اسفند ماه وظیفه خود را انجام می دهد.

فرمانده فرجا خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ناامیدی و شکست دشمن است و همه باید پای صندوق های رای برویم.

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه یازدهم اسفند در سراسر کشور انجام می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا