اخبار روز سینما جهان

«سم مندس» ۴ فیلم درباره «بیتلز»‌ می‌سازد

گزارش کردن بازتاب آنلاین- شرکت سونی پیکچرز که تامین مالی و توزیع این فیلم ها را بر عهده دارد، قرار است در سال ۲۰۲۷ آن ها را اکران کند.

هر فیلم داستان این گروه موسیقی را از دید اعضای مختلف روایت می کند و اپل، پل مک کارتنی، رینگو استار و خانواده های جان لنون و جورج هریسون برای اولین بار حقوق داستان و موسیقی این گروه موسیقی را ارائه می کنند. این گروه به سازندگان

بر اساس اعلام اسکرین، «سم مندز» به همراه «پیپا هریس» و «جولی پاستور» از نیل استریت پروداکشنز تهیه کنندگی این فیلم ها را بر عهده خواهند داشت.

«تام راتمن» رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه سونی پیکچرز گفت: رویدادهای سینمای تئاتر امروز باید از نظر فرهنگی تأثیرگذار باشند. داستان چهار مرد جوان که جهان را تغییر دادند، مخاطبان را در سراسر جهان تکان خواهد داد.”

به گزارش ایسنا، «بیتلز» یک گروه راک انگلیسی بود که اعضای آن «جان لنون»، «پل مک کارتنی»، «جورج هریسون» و «رینگو استار» (از سال 1962) بودند. این چهار هنرمند فعالیت خود را از دهه 60 آغاز کردند و پس از 10 سال همکاری در سال 70 از هم جدا شدند.

«سام مندز» فیلم‌هایی چون «زیبایی آمریکایی» (که برای آن اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرد)، «جاده به سوی فنا»، «جاده انقلابی»، «سقوط جمجمه» و «اسپکتر» از مجموعه‌های جیمز باند و جنگ را ساخت. درام “1917”. ” در کارنامه خود.

«مندس» علاوه بر برنده اسکار کارگردانی، سه بار نامزد اسکار دیگری شده و چندین جایزه بفتا، گلدن گلوب و تونی و اولیویه را دریافت کرده است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا