اخبار روز

آشنایی با اصیل ترین تیم های نیم فصل لیگ برتر ایران

تیم های هوادار و گل گهر سیرجان در نقل و انتقالات زمستانی تا آخرین روز این نقل و انتقالات تنها یک بازیکن جدید جذب کرده و دو بازیکن خود را از دست داده اند. این در حالی است که برخی از تیم های لیگ برتری ایران در این مدت بین 10 تا 13 بازیکن جذب یا از دست دادند.

دو تیمی که در سال های اخیر وارد لیگ برتر شده اند، اصیل ترین تیم های میان دوره ای لیگ برتر فوتبال کشورمان هستند و کمترین تغییرات کادرفنی را داشته اند.

به گزارش هوادار، تیم هوادار و گل گهر سیرجان در نقل و انتقالات زمستانی تا آخرین روز این نقل و انتقالات تنها یک بازیکن جدید جذب کردند و دو بازیکن خود را از دست دادند. این در حالی است که برخی از تیم های لیگ برتری ایران در این مدت بین 10 تا 13 بازیکن جذب یا از دست دادند. تیم آلومینیوم اراک تا آخرین روز از فصل نقل و انتقالات بازیکن جدیدی به لیست خود اضافه نکرد.

برهمین اساس تیم هواداری با جذب امین پورعلی و از دست دادن مهدی گودرزی و فریبرز گرامی کمی تغییر کرده و البته گل گهر با از دست دادن حمید بوحمدان و محسن فروزان تنها یونس دلفی را به ترکیب خود اضافه کرد. . به نظر می رسد هوادار و گل گهر پس از کسب عنوان کم تغییرترین تیم های نیم فصل دوم لیگ برتر، عملکرد بهتری در دو هفته ابتدایی نیم فصل دوم لیگ داشته باشند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا