اخبار روز سینما جهان

این بازیگر برای دخترانش نیروهای یگان ویژه استخدام کرد !

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سیلوستر استالونه، بازیگر مشهور هالیوود که به حساسیت شدید نسبت به دخترانش شهرت دارد، با استخدام نیروهای ویژه نیروی دریایی آمریکا برای آموزش دفاع شخصی به دخترانش، به سطح جدیدی رسیده است.

سیلوستر استالونه، بازیگر مشهور هالیوود که به حساسیت شدید نسبت به دخترانش شهرت دارد، با استخدام نیروهای ویژه نیروی دریایی آمریکا، مراقبت را وارد مرحله جدیدی کرده است. او این کار را قبل از نقل مکان دو دختر بزرگترش به نیویورک انجام داد، شهری که به دلیل نرخ بالای جرم و جنایت معروف است.

ستاره هالیوود که نگران امنیت دختران بزرگترش، سوفیا 27 ساله و سیستین 25 ساله بود، مجبور شد دست به اقدامی مضاعف بزند و تصمیم گرفت یک دوره آموزشی دفاع شخصی نظامی برای دخترانش ترتیب دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، سیستین، دختر دوم استالونه در گفت و گوی جدیدی با مجله «نیویورک پست» که پدر و خواهرش سوفیا نیز در آن حضور داشتند، گفت: «ورزش بسیار سخت است. نبود. من و سوفیا 6 ساعت را با آنها در جنگل گذراندیم. ما را خسته کردند. “تمرینات واقعی بودند.” سیستین همچنین گفت که این تمرین‌ها برای نمایش واقعی خانواده آنها فیلمبرداری شده است.

با وجود افزایش نرخ جرم و جنایت در نیویورک، سوفیا و سیستین از مارس 2023 در این شهر زندگی می کنند.

این دو خواهر حتی مجبور شدند در تمرینات خود جوجه ها را دنبال کنند.

سیلوستر استالونه این تمرین را توضیح داد: “تعقیب جوجه ها مانند یک بازی سرگرم کننده است.” باید سریع، صبور و چابک باشید و به خاطر داشته باشید که ممکن است با یک جسم نوک تیز یک کیلویی برخورد کنید.”

سیستین درباره این تمرین نیز گفت: کار غیرمنتظره ای سخت است، من خیلی با اعتماد به نفس و با افتخار به آنجا رفتم اما از مرغ ها کتک خوردم.

این مدل 25 ساله همچنین گفت که شاید تصاویر ثبت شده از تمرینات آنها جالب به نظر برسد اما قسمت تمرین بسیار سخت بوده است.

وی همچنین گفت: برای من عجیب نیست که پدرم ما را در این شرایط قرار داده است زیرا در تمام عمر شاهد انجام کارهایی مانند رزمایش دفاع شخصی بوده ایم.

سوفیا و سیستین همچنین در مورد روتین صبحگاهی سختی که با آن بزرگ شدند صحبت کردند، از جمله اینکه باید هر روز ساعت 6 صبح از خواب بیدار شوند.

سوفیا در این باره گفت: پدرم با سس کچاپ برای ما تخم مرغ درست می کرد که نمی دانم چرا بهترین ترکیب ممکن به نظر می رسید. می نشستیم، شنا می کردیم و می رفتیم بارفیکس. وزن می کردیم. گلف و بیلیارد بازی کردیم. پرتاب وزنه هم انجام دادیم.”

سپس سیستین با خنده گفت: پدرم پسرهای کاملی ساخت.

سوفیا و سیستین اکنون یک سال است که در نیویورک زندگی می کنند، اما این نگرانی سیلوستر استالونه را برای امنیت دخترانش کم نکرده است.

سیستین در این باره گفت: فکر نمی‌کنم دغدغه‌اش کم شده باشد، او یک بابای کلاسیک است و سه دختر دارد که در سنی هستند که همه جا می‌روند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا