اخبار روز

افتخار باشگاه پرسپولیس نیست که جلوی دوربین بگوید من بدهی فصل گذشته را دریافت نکردم!

به گزارش خبرگزاری مگتو، وحید امیری پس از شکست پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر ذوب آهن گفت: می دانستیم بازی سختی داریم چرا که ذوب آهن در نیم فصل اول ما را به هم ریخته بود اما خدا را شکر. بازیکنان ما از همان ابتدای بازی این را نشان دادند. گفتند ما بهترین تیم هستیم و فقط به دنبال سه امتیاز هستیم. اتفاقات دیگری هم می توانست در این بازی بیفتد اما در نهایت این بازی زیبا و پر موقعیت با سه امتیاز برای پرسپولیس بود و به همه هواداران تبریک می گویم.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقل و انتقالات پرسپولیس و حضور پرتعداد بازیکنان در این تیم گفت: خوشبختانه نیم فصل امسال یکی یکی از بهترین نیمه های پرسپولیس بود و خریدهای خیلی خوبی انجام دادیم که به پرسپولیس اعتماد کرد. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم از این شرایط نهایت استفاده را ببریم چرا که بسیاری از بازیکنان اگر مدیریت نشوند گاهی اوقات مشکل ایجاد می کنند. خوشبختانه پرسپولیس البته به بلوغ فکری لازم برای مقابله با این مشکلات رسیده است.

امیری گفت: بعد از باخت به آلومینیوم به هوادارانمان قول دادم که تیم ما به مسابقات برگردد. پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و هواداران باید احساس راحتی کنند. خوشبختانه در دو هفته گذشته دو بازی جذاب و زیبا با 6 امتیاز مهم داشتیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت پرداختی باشگاه به بازیکنان گفت: از باشگاه تشکر می کنیم که در نیم فصل توانسته بازیکنانی را وارد تیم کند که به سایر بازیکنان اعتماد به نفس می دهند اما تلاش بازیکنان. کار 12 ساله در باشگاه را نباید نادیده گرفت. متاسفانه بازیکنان در این فصل حدود 35 درصد دریافت کرده اند که اصلاً زیبایی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نیست، بنابراین باید جلوی آنها بایستم. دوربین و بگویم که هنوز درخواست فصل قبل را دریافت نکرده ام. روز به روز تورم اقتصادی را تجربه می کنیم و بازیکن هنگام امضای قرارداد روی پول خود حساب می کند. همه بازیکنان از مدیریت باشگاه می خواهند که نگرانی بازیکنان را کاهش دهند.

امیری افزود: هواداران از پرسپولیس انتظاری جز برد ندارند و باید همه چیز مهیا باشد تا بازیکنان با خیال راحت وارد زمین شوند و همه چیز را برای باشگاه بدهند و بازیکنان را تشویق کنند تا ما هم احساس تیم را بخواهیم درک کنیم. بیایید متحد باشیم تا اتفاقات خوب رخ دهد. با این حال، همه چیز نقل و انتقالات نیست. هفت هشت سال اخیر بهترین سال های پرسپولیس بوده است و باید به بازیکنانی که در آن سال ها تلاش کردند احترام بگذاریم.

وی درباره عدم حضور تماشاگران زن در ورزشگاه فولادشهر نیز گفت: همیشه معتقد بودم حضور بانوان باعث ایجاد شور و نشاط می شود. برای مدت طولانی به یاد خواهد ماند امیدوارم در تمام مراحل تمهیدات لازم برای حضور بانوان اندیشیده شود تا بتوانیم حضور آنها را نیز تجربه کنیم.

258258

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا