اخبار روز سینما

بستری جدید برای فعالیت بازیگران ممنوع الکار در عرصه بازیگری پانته آ بهرام و باران کوثری در مسیر آموزش

پانته آ بهرام و باران کوثری که سال گذشته به دلیل اتفاقات سیاسی اجتماعی سال گذشته ممنوع الفعالیت شده بودند، این روزها فعالیت خود را تغییر داده و شروع به برگزاری کلاس های بازیگری کرده اند. به این ترتیب می توانند دنیای بازیگری را در محیط آموزشی ادامه دهند و تجربه کنند.

به گزارش بازتاب آنلاین، در جریان اتفاقات سیاسی اجتماعی سال گذشته چند بازیگر زن عرصه بازیگری را ترک کردند، برخی از این حرفه خداحافظی کردند و برخی دیگر ممنوع الکار شدند. پانته آ بهرام و باران کوثری از جمله این بازیگران هستند.

آنها نزدیک به دو سال است که فعالانه در عرصه بازیگری فعالیت نمی کنند به همین دلیل تصمیم گرفتند این حرفه را در فضای آموزشی ادامه دهند. اخیرا هر دو شروع به برگزاری کارگاه های انتقال تجربه و کلاس های بازیگری کرده اند. پانته آ بهرام به همراه حمید پورآذری قرار است دوره آموزشی بازیگری برگزار کنند و باران کوثری نیز برای هنرجویان فراخوان داده است.

باید دید دیگر بازیگرانی که چنین شرایطی را تجربه می کنند به زودی شروع به انتقال تجربیات خود به نسل بعدی خواهند کرد یا خیر.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا