اخبار روز

این خبر مهم هفته آینده قیمت سکه را پایین می آورد!


کشتی آرای تصریح کرد: امروز اطلاعیه جدیدی در خصوص حراج سکه با ثبت نام در سامانه مربوطه بانک مرکزی منتشر شد که نشان می دهد این حراج عمومی بوده و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در این حراج شرکت کرده و از طریق این حراج سکه دریافت کنند.

این کارشناس ارشد بازار طلا و سکه گفت: نکته مهم این است که در گذشته عنوان می شد سکه یک سال ضرب ندارد، یعنی تاریخ ندارد. اسفند شرکت کنند، سکه های ضرب شده در سال 2006 را می خرند، یعنی تاریخ این سکه ها با تاریخ سکه های قبلی تفاوتی ندارد.

وی افزود: همچنین در این اطلاعیه آمده است که سکه های بدون تاریخ در آینده منتشر می شود که جزئیات آن اعلام می شود.

این کارشناس ارشد بازار طلا و سکه تصریح کرد: بنابراین متقاضیان دریافت این نوع سکه می توانند از طریق سامانه مربوطه ثبت نام کرده و برای دریافت طلای فیزیکی به شعب منتخب بانک ملی مراجعه و سکه های خود را به صورت فیزیکی دریافت کنند.

کشتی آرای در پایان تاکید کرد: این اقدام جدید بانک مرکزی باعث می شود هفته آینده شاهد فروپاشی حباب پولی باشیم چرا که در این لحظه هر ارز 5 میلیون و 500 هزار تومان حباب دارد. که طبیعتا با انتقال 86 سکه اتفاق می افتد و با کاهش همراه خواهد بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا