اخبار روز سینما

بررسی فروش فیلم در اکران هفته گذشته | مثل همیشه؛ تداوم سلطه «هاوایی» و «هتل»

چند هفته ای است که فیلم های «هاوایی»، «هتل»، «ویلای ساحلی»، «فسیل» و «ورود و خروج ممنوع» جایگاه خود را در رده بندی فروش هفتگی حفظ کرده اند و تغییری در جایگاهشان دیده نمی شود. هفته گذشته پنج کمدی پرفروش روی هم حدود 20 میلیارد تومان فروختند. فیلم درام «روشن» توانست با فروش یک میلیاردی به رتبه ششم جدول فروش هفتگی دست یابد. «هاوایی» با 7 میلیارد فروش پیشتاز است و «فسیل» پس از یک سال اکران به فروش 3 میلیاردی در هفته ادامه می دهد..

به گزارش بازتاب آنلاین، هفته گذشته سینماهای ایران 23 میلیارد تومان فروختند و 465 هزار تماشاگر به سینما رفتند.

«هاوایی” کارگردانی شده توسط بهمن گودرزی هفته گذشته 7 میلیارد تومان فروخت و توانست درهای سینما را به روی 135000 بیننده باز کند. این فیلم بیشترین فروش هفتگی را در چند هفته اخیر دارد. مجموع فروش «هاوایی» پس از گذشت دو ماه از اکران به 75 میلیارد تومان رسید.

کمدی «هاوایی» همچنان جایگاه اول خود را در فهرست فروش هفتگی حفظ کرده است.

«هتلبه کارگردانی مسعود اطیابی هفته گذشته 113 هزار بیننده داشت و فروش 5.7 میلیارد تومانی را به ثبت رساند. این فیلم زود است مهر راه اندازی شد و پس از پنج ماه 268 میلیارد تومبا فروخت.

«ویلای ساحلیبه کارگردانی کیانوش عیاری این هفته 3 میلیارد فروخت و 56 هزار نفر برای دیدن آن به سینما رفتند. این فیلم پس از دو ماه اکران موفق به فروش 60 میلیارد تومانی شد.

چند هفته ای است که فیلم ها
«ویلای ساحلی» مدت هاست که از جایگاه سوم جدول فروش هفتگی جابه جا نشده است.

«فسیلیهنوز هم جزو پرفروش ترین های هفته است. در این هفته 53 هزار نفر راهی سینماها شدند و فروش 2000 میلیون و 700 میلیون تومانی را به ثبت رساندند. این فیلم دیر شده اسفند سال گذشته راه اندازی شد و سه هفته دیگر یک سال از عرضه آن می گذرد. مجموع فروش این فیلم در حال حاضر بالغ بر 323 میلیارد تومان است.

«ورود و خروج ممنوعبه کارگردانی امید آقایی با 27 هزار بیننده 1.3 میلیارد تومان فروخت و مجموع فروش آن در این دو ماه به 30 میلیارد تومان رسید.

چند هفته ای است که فیلم ها
«روشن» با بازی رضا عطاران در رتبه ششم جدول فروش هفتگی قرار دارد.

در جدول فروش هفتگی، پس از این پنج کمدی پرفروش، فیلم «روشنکارگردانی آن روح الله حجازی است. فیلمی با بازی رضا عطاران، سیامک انصاری و سارا بهرامی 25 ساله. بهمن این هفته منتشر شده و 16 هزار نفر آن را روی صفحه نمایش دیده اند. مجموعه هفتگی این فیلم 925 میلیون تومان است و در این دو هفته موفق به فروش یک میلیارد و 400 میلیون تومانی شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا