اخبار روز سینما جهان

چرا این بازیگران مشهور از فیلم اخراج شدند؟/ عکس

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، پس از ساخت یک فیلم سینمایی و اکران آن، تصور بازیگر دیگری به جای نقش های آن برای مخاطب سخت است. با این حال، اخراج یا تعویض بازیگران در حین تولید بسیار رایج است.

به گزارش فرادید، پس از تولید و اکران یک فیلم سینمایی، تصور بازیگر دیگری به جای نقش های آن برای مخاطب سخت است. با این حال، اخراج یا تعویض بازیگران در حین تولید بسیار رایج است.

تبلیغات

رشد مو برای یک روز؛ پرداخت اقساطی (فقط تا پایان امروز)

چشم انداز

در آگهی

در ادامه در مورد بازیگران مشهوری که از فیلم هایشان اخراج شدند صحبت خواهیم کرد.

کریستین بیل

چرا این بازیگران معروف از فیلم اخراج شدند؟/ عکس

اگرچه کریستین بیل نقش ماندگار و معروف خود را در فیلم «روانی آمریکایی» بازی کرده است، اما کمتر کسی می داند که بیل زمانی از این فیلم اخراج شده است. بیل اولین بار زمانی که لئوناردو دی کاپریو برای این نقش انتخاب شد از نقش پاتریک بیتمن اخراج شد. اما با لغو حضور دی کاپریو در این فیلم، بیل به پروژه بازگشت.

کوین اسپیسی

چرا این بازیگران معروف از فیلم اخراج شدند؟/ عکس

درام جنایی ریدلی اسکات “همه پول های دنیا” بازیگران بسیار شناخته شده ای داشت، از کریستوفر پلامر گرفته تا میشل ویلیامز و مارک والبرگ. در ابتدا نقش ژان پل گتی را کوین اسپیسی بازی می کرد، اما پس از متهم شدن کوین اسپیسی به تجاوز جنسی، کارگردان فیلم، ریدلی اسکات، تصمیم گرفت کریستوفر پلامر را جایگزین او کند. این اتفاق در حالی رخ داد که فیلمبرداری سکانس های اسپیسی به پایان رسیده بود و به همین دلیل دوباره تمامی سکانس های او این بار با پلامر ضبط شد.

ناتالی پورتمن

چرا این بازیگران معروف از فیلم اخراج شدند؟/ عکس

ناتالی پورتمن از زمان کودکی در برخی از بزرگترین پروژه های هالیوود حضور داشته است. در سال 1996 برای بازی در فیلم «رومئو + ژولیت» به همراه لئوناردو دی کاپریو انتخاب شد. با این حال، دی کاپریو در آن زمان 21 سال داشت و پورتمن تنها 13 سال. این اختلاف سنی 8 ساله باعث شد که سازندگان فیلم تصمیم بگیرند بازیگر بزرگتری را جایگزین او کنند. این نقش در نهایت به کلر دینز رسید.

مگان فاکس

چرا این بازیگران معروف از فیلم اخراج شدند؟/ عکس

مگان فاکس در دو فیلم Transformers ظاهر شد تا اینکه در طول ساخت سومین فیلم، Dark of the Moon، از پروژه اخراج شد و رزی هانتینگتون وایتلی جای او را گرفت. این اتفاق پس از آن افتاد که فاکس از کارگردان فیلم، مایکل بی، انتقاد کرد و در مصاحبه ای او را با هیتلر مقایسه کرد.

ادوارد نورتون

چرا این بازیگران معروف از فیلم اخراج شدند؟/ عکس

شخصیت فیلم هالک با بازی مارک روفالو یکی او یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول است. با این حال، قبل از اینکه روفالو این نقش را بازی کند، ادوارد نورتون در فیلم The Incredible Hulk در سال 2008 نقش بروس بنر را بازی کرد. نورتون قبل از اولین فیلم انتقام جویان از این نقش کنار گذاشته شد زیرا سازندگان فیلم معتقد بودند که او بازی خلاقانه ای را که برای این شخصیت می خواستند ندارد.

رایان گوسلینگ

چرا این بازیگران معروف از فیلم اخراج شدند؟/ عکس

رایان گاسلینگ در ابتدا برای نقش جک سالمون در فیلم The Lovely Bones انتخاب شد. با این حال، اختلاف گاسلینگ با کارگردان فیلم، پیتر جکسون، در مورد این نقش باعث شد تا مارک والبرگ جایگزین گاسلینگ شود. در واقع گاسلینگ معتقد بود که این کاراکتر باید اضافه وزن داشته باشد و با ۲۷ کیلوگرم اضافه وزن در صحنه فیلمبرداری حاضر شد که برخلاف خواسته کارگردان بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا