اخبار روز سینما جهان

ثروت تام کروز چقدر است؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، تام کروز یکی این یکی از برجسته ترین نام های هالیوود است. او با چندین دهه تجربه در عرصه سینما و کاریزمای انکارناپذیرش در مقابل دوربین توانسته است یکی به یکی از مشهورترین و محبوب ترین بازیگران جهان تبدیل شوید.

دارایی خالص تام کروز چقدر است؟

به گزارش روزیاتو، تام کروز در طول 4 دهه فعالیت خود در سینما توانسته میلیون ها دلار از راه های مختلف از قراردادهای بازیگری گرفته تا همکاری های تبلیغاتی و سرمایه گذاری های کارآفرینی به دست آورد.

با وجود چالش های گاه و بیگاه در زندگی شخصی او، مانند طلاق های پرمخاطب، موفقیت های شغلی و مالی او پایدار بوده است.

بر اساس گزارش وب سایت فوربس، کروز تاکنون یک میلیارد دلار از زندگی حرفه ای خود به دست آورده است.

وب سایت Celebrity Net Worth ثروت او را تا سال 2023 حدود 600 میلیون دلار تخمین زده است که او را به یکی او به یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود تبدیل شده است.

او در طول دوران حرفه ای خود با جنجال ها و شایعات بیگانه نبوده است

یکی یکی از بزرگترین جنجال ها در زندگی شخصی تام کروز رابطه او با فرقه بدنام ساینتولوژی است. حمایت مداوم و عمومی کروز از این فرقه به شایعات در مورد تأثیرات آن بر تصمیمات شخصی و حرفه ای او دامن زده است.

علاوه بر این، رفتار کروز نیز گهگاه منبع شایعاتی بوده است. اعمال و اعمالی که برخی آن را عجیب می دانند، شایعه سازی کرده است. با وجود این شایعات، مهارت های بازیگری او تاثیری در موفقیت او در عرصه سینما نداشته است و حتی عظمت این موفقیت ها نیز توانسته این جنجال ها و شایعات را تحت الشعاع قرار دهد.

تاثیر او فراتر از حوزه سینماست

یکی برخی از چشمگیرترین اقدامات کروز تلاش های او برای مبارزه با فقر، از جمله کمک مالی به نیازمندان، اهدای پول به برنامه های ویژه محرک اقتصادی و حمایت از سیاست های مرتبط با ریشه کنی فقر بوده است.

او همچنین از طرفداران پرشور جانبازان بوده است. کروز در پروژه های متعددی با هدف بهبود زندگی این گروه، از جمله حمایت از سازمان هایی که برای ارائه مسکن، خدمات پزشکی و فرصت های شغلی برای کسانی که در ارتش خدمت کرده اند، مشارکت داشته است.

کروز به موضوع آموزش نیز توجه ویژه ای دارد. وی نقش آموزش و پرورش را در شکستن چرخه فقر و توانمندسازی مردم بسیار مهم می داند. وی با کمک مالی به مدارس و برنامه های آموزشی و تامین هزینه های آموزشی سعی در ارائه آموزش با کیفیت به طبقات پایین جامعه داشته است.

245245

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا