اخبار روز سینما

روایت کارگردان و بازیگر سریال نون خا از حال و هوای فصل پنجم. سعید آقاخانی: نون خ 5 سریال جاده ای است

سعید آقاخانی با بیان اینکه فصل پنجم «نون خا» تفاوت زیادی با فصل های دیگر دارد، گفت: این فصل با سایر فصل ها متفاوت است. جاده ای است و مکان ثابتی ندارد. داستان اصلی آن در یک مینی‌بوس روایت می‌شود که از کردستان به سمت جنوب کشور حرکت می‌کند. در حال حاضر 90 درصد از ضبط سریال به پایان رسیده است..

به گزارش بازتاب آنلاین، پیمان جبلی کارگردان صداوسیما از پشت صحنه سریال «نون خا» بازدید کرد. در این بازدید که جزئیات آن در خبرگزاری ایرنا منتشر شد، سعید آقاخانی کارگردان و مهدی فرجی تهیه کننده سریال درباره فصل جدید خود توضیحاتی دادند.

سعید آقاخانی از تغییر ساختار سریال «نون خا» در فصل پنجم گفت و آن را اولین سریال تلویزیونی معرفی کرد. آق خانی گفت: این فصل از سریال اولین نمایش جاده ای است که لوکیشن ثابتی ندارد، لوکیشن اصلی ما یک مینی بوس است که با آن از کردستان به سمت جنوب کشور حرکت می کنیم و پس از بازگشت، نمایش در دل کوه فیلمبرداری شده است».

سعید آقاخانی و صهبا شرافتی در نمایی از فصل پنجم سریال نون خا

این کارگردان از ادامه تولید «نون خا» در فصل های آینده خبر داده و هدف آن نشان دادن فرهنگ اقوام مختلف و جلوه های گوناگون شهرهای ایران به عموم مردم است.

به گفته مهدی فرجی، تهیه کننده این سریال، ساخت «نون خ۵» نسبت به فصل های دیگر سخت تر است زیرا داستان در جاده می گذرد، با این حال ۹۰ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است.

فصل پنجم سریال نون خا به کارگردانی سعید آقاخانی یکی یکی از گزینه های جدی تلویزیون برای پخش در ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 است که این سریال در صورت قرار گرفتن در مجری این دو مناسبت از شب اول ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا