اخبار روز سینما

فال روزانه ابجد فال ابجد پنجشنبه 10 اسفند 1402 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو علامت ابجد یکی یکی از قدیمی ترین روش های طالع بینی بر اساس حروف الفبای فارسی است که در زودیاک ابجد با استفاده از حروف ابجد (الف، ب، ج، د) و با توجه به ماه تعیین می شود. او متولد شد. فال ابجد به طور کلی به دو فال روزانه و فال عمومی تقسیم می شود، فال ابجد مبنای علمی ندارد و بیشتر جنبه سرگرمی دارد. در زیر برج ابجد فردا پنجشنبه 10 اسفند 1402 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: bbb

نظر: فال خوب نیست. با فردی وارد رابطه می شوید که مشکلات زیادی در زندگی شما ایجاد می کند و شما را ناراحت و ناراحت می کند. دست از خصومت بردارید که در آینده برای شما مشکلات زیادی ایجاد می کند و شما را در زندگی شکست می دهد. خیلی زورگو نباشید و اصرار نکنید که دیگران کاری را که شما می دانید درست است انجام دهند. این روزها خیلی خسته هستید، از جلسات لذت نمی برید و اوضاع آنطور که باید پیش نمی رود. به خواب خود بیشتر توجه کنید، خستگی را از خود دور کنید، طولانی شدن این وضعیت برای شما مشکل ساز خواهد شد.

متولد شدن اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: BA AA

نظر: فال خوب است. برای امتحان؛ در زندگی خود فردی شجاع و قوی باشید، شادی و آرامش را در زندگی خود بیابید و خود را در آرامش و آسایش قرار دهید، از دوستان بد خود در زندگی دوری کنید زیرا آنها مشکلات زیادی را در زندگی شما ایجاد می کنند و شما را رودررو می کنند. مشکلات بزرگ اگر کسی به قول خود وفادار بماند نگران نباشید. در یک موقعیت مکرر رفتار غیرعادی از خود نشان خواهید داد که شما را شگفت زده خواهد کرد، این آغاز پیشرفت شماست. این روزها اوضاع مالی آنطور که می خواهید پیش نمی رود. یک خبر مثل یک غنچه کوچک امید را در دل شما می گشاید.

متولد شدن خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: JAD

نظر: شما در ذهنتان نیت پاکی دارید، در مدت کوتاهی به خواسته ها و خواسته های قلبی خود می رسید و شادی و نشاط را در زندگی خود ایجاد می کنید، این بهتر است; در زندگی بیشتر مراقب خود باشید زیرا برخی از افراد می خواهند شما را ناراحت کنند و باعث دردسر شوند. به کوچولوهای اطرافتان بیشتر توجه کنید. به کمک شخصی تکیه کنید. به زودی باید یک تصمیم مهم بگیرید و بهتر از هرکسی می دانید که نباید بر اساس احساسات این تصمیم را بگیرید. اگر در زندگی خود باشید و نقشی نداشته باشید و تظاهر به رسیدن به خواسته خود نکنید، با خوشحالی به هدف خود خواهید رسید.

متولد شدن تیر

ابجد علامت زودیاک شما: ABC

نظر: فال خوب است. شما بر همه فراز و نشیب های زندگی خود غلبه خواهید کرد و به موفقیت های بزرگی دست خواهید یافت، شما فردی مهربان و دلسوز هستید، به زودی به تمام اهداف و خواسته های خود پی خواهید برد و در مسیرهای خوشبختی قدم خواهید گذاشت. برای رسیدن به اهدافتان، زود بخوابید و زود بیدار شوید، در غیر این صورت به سلامتی خود آسیب خواهید رساند. از هیچکس انتظاری نداشته باشید و اگر رفتار کسی شما را ناراحت کرد، اشکالی ندارد ابتدا به اعمال خود نگاه کنید، او فقط واکنش نشان می دهد و شما مقصر واقعی هستید.

متولد شدن مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: cbc

نظر: فال خوب نیست. ممکن است مشکلات دشوار و چالش برانگیز پیش بیاید و باعث شود که در زندگی شکست بخورید و ناامید شوید. دست از کارهای اشتباه بردارید تا در زندگی با مشکلات مالی و مادی مواجه نشوید تا در زندگی آرام شوید. هر روز زمانی را به تنهایی با خود اختصاص دهید. اعتقاد شما به چیزی شما را قادر می سازد تا به جلو بروید. به جای دامن زدن به آتش خشم خود را در مورد یک موضوع احساسی آرام کنید. به دلیل انجام کاری احساس ناامیدی می کنید، اما به طور غیر منتظره دری دیگر به روی شما باز می شود.

متولد شدن شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: ADJ

نظر: فال خوب است. امسال سال بسیار خوبی برای شما خواهد بود شما می توانید در زندگی مسیر درستی را طی کنید و بهتر است موفقیت را در خود ایجاد کنید. غم و اندوه را در زندگی خود رها کنید و به سمت انرژی های مثبت حرکت کنید تا شادی و شادی به سراغ شما بیاید. مواظب باشید برای برآورده شدن خواسته خود را دست کم نگیرید، بعداً پشیمان خواهید شد. یکی از اطرافیان شما این روزها بسیار افسرده است، او را درک کنید و به او کمک کنید. برای راه اندازی کسب و کار خود باید سفرهای زیادی داشته باشید. شما هدیه ای را می پذیرید که باید بیشتر به آن فکر می کردید.

متولد شدن مهر

ابجد علامت زودیاک شما: А А Д

نظر: فال مشخص است. به اذن خداوند گره کارتان حل می شود و به سربلندی و موفقیت زیادی در زندگی دست خواهید یافت که خیلی زود شادی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. شما بر سر دوراهی قرار خواهید گرفت که نمی خواهید هیچ راهی را انتخاب کنید. شما فردی فعال هستید اما به زودی ساکت خواهید شد و می توانید با یک شغل جداگانه منبع درآمد جدیدی برای خود ایجاد کنید. وقتی مشکلی پیش می آید، کسی که انتظار ندارید به شما کمک کند، فقط از او کمک بخواهید.

متولد شدن آبان

ابجد فال شما:

نظر: شما نیت خوبی دارید. بهتر؛ ناامیدی های زندگی را از خود دور کنید تا بتوانید وارد مسیرهای صحیح زندگی شوید، شادی و نشاط را در خود ایجاد کنید، شر افراد بدخواه را از خود دور کنید و موفقیت و سربلندی را در خود ایجاد کنید. شکر نعمت های فراوان خداوند را به جا آورید و در خفا و نیاز او را جبران کنید. نگرانی هایتان را به اطرافیانتان منتقل می کنید و با این کار مشکلاتتان بیشتر می شود. کمی خجالتی باشید و فقط از کسی بخواهید که بتواند به شما کمک کند. منتظر خبر هستی، خودت را مشغول کن تا کمتر آسیب ببینی. بهتر است در مورد یک موضوع خانوادگی که به شما مربوط نیست صحبت نکنید

متولد شدن آذر

ابجد علامت زودیاک شما: JBA

نظر: فال خوب است. به اذن خدا اگر مریض باشید از بیماری های خطرناک شفا می یابید و شادی و نشاط را به زندگیتان می آورید، این بهتر است; در زندگی به خودتان صدقه بدهید تا از چشم مردم در امان باشید و در آینده دچار مشکل نشوید. نگران نباشید، مشکلات خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید حل می شود. یکی او به مشاوره اعضای خانواده نیاز دارد و شما باید زمان بیشتری را به او اختصاص دهید. با ورزش یا فعالیت های هنری می توانید استرس خود را کاهش دهید. با انجام کاری که از شما خواسته می شود خود را دچار مشکل نکنید.

متولد شدن دی

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

نظر: شانس روشنی در پیش است، شانس به زودی به سراغ شما می آید، آرامش و آسایش خواهید داشت، ازدواجی در پیش روی شماست که شادی و لذت زندگی را برای شما به ارمغان می آورد که برای شما مفید است. شادی و موفقیت در زندگی یک خرید کوچک به شما احساس بهتری می دهد. حضور در یک گروه و ملاقات با شخصی به شما انرژی جدیدی می دهد. دری باز خواهد شد و یکی مشکلات مالی شما حل خواهد شد. به دوستان خود توجه کنید و از وضعیت آنها مطلع شوید. از شر فردی که دائماً برای شما خبرهای بد می آورد خلاص شوید، این باعث کاهش استرس شما می شود.

متولد شدن بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: ABA

نظر: فال مشخص است. رزق حلال در زندگی به شما می رسد، آخرت به نفع شماست، اگر قصد سفر دارید، بهتر است; این سفر را به مسیری تبدیل کنید که برای شما لذت بخش باشد، موفقیت و سربلندی را در زندگی برای شما به ارمغان می آورد. با یکی بهتر است از خواسته های خود دست نکشید، بلکه اصرار کنید. وقت خود را با گوش دادن به سخنان بی اساس اطرافیان تلف نکنید. شما فردی بسیار مسئولیت پذیر هستید، اما قبل از اینکه خسته و دل شکسته شوید، کمی مسئولیت را به دیگران بسپارید و از آنها کمک بخواهید. یاد بگیر اعتماد کنی

متولد شدن اسفند

علامت زودیاک شما ebjad: bcd

نظر: فال خوب است. به زودی وضعیت زندگی شما بهتر می شود، آرامش و آسایش پیدا می کنید، بهتر است به فکر انجام معاملات مالی باشید. برای جلوگیری از مشکلات بزرگ در زندگی و رسیدن به سعادت و پیروزی با بزرگان خود مشورت کنید. روابط شما با دیگران اخیراً خوب پیش نمی رود، وقت آن است که رویکرد خود را تغییر دهید و شرایط جدیدی در روابط خود ایجاد کنید. منفی نگر و کمی مثبت اندیش باشید و سعی کنید آرزوی خود را برآورده کنید. روزهای بهتری در راه است و شما می توانید از هم اکنون خود را برای روزهای هیجان انگیز آماده کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا