اخبار روز

بیرانوند در دورترین نقطه دستکش طلا

حسین پورحمیدی همچنان با بیشترین گل خورده در لیگ بیست و دوم صدرنشین است و علیرضا بیرانوند نتوانست به رکورد پورحمیدی برسد.

به گزارش فوتبال 360، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران پس از 40 روز تعلیق رقابت ها در سه روز گذشته همچنان قابل تماشا بود. اگرچه دوئل تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان برگزار نشد اما پرونده هفته شانزدهم هنوز رسماً به نتیجه نرسیده است اما 7 بازی دیگر ضعیف نتیجه گرفتند. بنابراین توپ تنها 6 بار از خط دروازه عبور کرد و 8 دروازه بان توانستند با دریافت گل در هفته شانزدهم کار خود را به پایان برسانند. این اتفاق ویژه هفته بود که اولین کلین شیت استقلال خوزستان در لیگ بیست و دوم به ثبت رسید.

حسن پورحمیدی دروازه بان استقلال خوزستان در حالی موفق شد دروازه تیم خود را بسته نگه دارد و محمدرضا اخباری، علیرضا جعفرپور، حبیب فرعباسی، حمید لک، علیرضا حقیقی، احمد گوهری و حسینی حسینی نیز در لیگ بدون گل دروازه تیم های خود را بسته نگه دارند. هدف. بیست و سه اضافه کردند. علیرضا بیرانوند چهره ناکام هفته بود که بعد از روزهای متزلزلش در جام ملت های آسیا نتوانست کلین شیت لیگ را آغاز کند و برای پنجمین فصل متوالی در سطح ملی و باشگاهی دروازه او در اراک مقابل آلومینیوم باز شد.

Biro از رقبای خود فاصله دارد!

دروازه علیرضا بیرانوند با شوت از راه دور امیر نوری مقابل آلومینیوم باز شد و این گل یازدهمین گل او در لیگ بیست و دوم بود. بیرانوند که بهترین دروازه بان پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر محسوب می شود و در هر 16 بازی سرخ پوشان تجربه حضور دارد، در این فصل تنها 7 کلین شیت کرد تا مدعیان توپ طلا را از دستکش دور نگه دارد. جالب اینجاست که او در 6 بازی اخیرش در خط دروازه پرسپولیس تنها یک دروازه خود را بسته نگه داشته و 6 گل به ثمر رسانده است!

حسینی در یک قدمی پورحمیدی

علیرغم اینکه حسین پورحمیدی هنوز در هفته شانزدهم لیگ برتر به میدان نرفته است و انتظار می رود زمان دیدار معوقه تراکتورسازی و سپاهان مشخص شود، اما همچنان با بیشترین گل خورده در صدر جدول قرار دارد. لیگ بیست و دوم با 10 گل خورده. بزرگترین رقیب او حسین حسینی دروازه بان استقلال است. حسینی که در تمام بازی های جام ملت های آسیا 2023 روی نیمکت حضور داشت، بازگشت درخشانی به دروازه استقلال داشت و توانست در یک روز بدون مشکل بزرگ مقابل صنعت نفت دروازه خود را بسته نگه دارد و به این ترتیب تعداد گل های خورده خود را افزایش داد. 9 و به عنوان کاندیدای دستکش طلایی لیگ بیست و دوم

اخباری بیرانوند را پشت سر گذاشت

محمدرضا اخباری دروازه بان 31 ساله گل گهر سیرجان بهترین دروازه بان هفته گذشته بود. چرا که در جدال با فولاد خوزستان توانست به تنهایی مقابل حملات سرخپوشان اهوازی بایستد و این ایستادگی او در کنار برد گل گهر و البته گل دیگری در کارنامه اش بود. اخباری در این فصل 14 بازی برای گل گهر انجام داده است که توانست 8 دروازه خود را بسته نگه دارد و 8 گل دریافت کند. درخشش مقابل فولاد باعث شد محمدرضا اخباری با 8 گل خورده بهتر از علیرضا بیرانوند شود و بعد از حسین پورحمیدی و حسینی حسینی به عنوان سومین دروازه بان برتر فصل به کار خود ادامه دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا