اخبار روز سینما

شوخی وحشتناک محمدرضا گلزار با یک خانم در پخش زنده


طبق اخبار شما: محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون که با مسابقه پانتولیگ به تلویزیون بازگشته بود در آخرین قسمت های برنامه با حاضر شد. یکی او با شرکت کنندگان شوخی کرد.

محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون که پس از 5 سال با مسابقه «پانتولیگ» به تلویزیون بازگشت، به خاطر صحبت هایش مورد انتقاد قرار گرفت. یکی شرکت کنندگان در این مسابقه مورد انتقاد قرار گرفتند.

ماجرا از این قرار بود که شرکت کننده در برنامه باید بدون این که مستقیماً کلمه را مورد خطاب قرار دهد، هم تیمی های خود را متوجه کلمه می کرد، این شرکت کننده برای درک کلمه “فقدان” از گناه زنان استفاده کرد. یکی یکی از شرکت کنندگان این گناه را “حجاب” نامید و سپس هم تیمی هایش کلمه “فقدان” را حدس زدند.

گلزار به شرکت کننده برنامه لبخندی زد و گفت:

میخوای کتک بزنی گفتی تقصیر زنهاست؟ خدا خیرت بده داداش فضای مجازی رو کلا ببند.

صحبت های شرکت کننده و توصیه محمدرضا گلزار به او واکنش های متفاوتی را در پی داشت، برخی از بانوان با ناراحتی از این برنامه انتقاد کردند و غیبت را برای همه مردم اعم از زن و مرد گناه می دانستند و برخی دیگر آن را شوخی می دانستند و معتقد بودند که باید باشد. کمی انعطاف پذیر

زمان اکران پانتولیگ گلزار

مسابقه پانتومیم پانتومیم به میزبانی محمدرضا گلزار بازیگر محبوب سینمای ایران و پنجشنبه هر هفته از شبکه سه پخش می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا