اخبار روز سینما

درباره بازی تاثیرگذار و جذاب شهاب حسینی در قسمت نهم سریال “گناه فرشته” طوفان شهابی

شهاب حسینی در نهمین قسمت از سریال گناه فرشته نمایشی قدرتمند از تلاش یک وکیل دادگستری برای دفاع از حقوق موکلش ارائه کرد. فریادهای او بر سر قاضی دادگاه و همسرش به نقطه عطفی بزرگ در این سریال تبدیل شد. شهاب حسینی از همان ابتدا قرار بود در نقش یک وکیل به چالش جدی بپردازد و در این قالب بازی درخشانی را ارائه دهد.

به گزارش بازتاب آنلاین، در قسمت نهم سریال «گناه یک فرشته» به کارگردانی حامد عنقا، شهاب حسینی را در دو موقعیت متفاوت می بینیم. اولی موقعیت عاطفی در مقابل فرشته و دیگری پرخاشگرانه در مقابل دادگاه.

بعد از اینکه فرشته در قسمت هشتم سریال برای حامد شعری می خواند و به او هدیه می دهد، متوجه حسی می شویم که بین آنها ایجاد شده است. در قسمت نهم دیدار حامد با فرشته وارد مرحله جدیدی می شود. فرشته را «عزیز» خطاب می کند و نگاه و رفتار دیگری نسبت به او دارد. حتی لحن صحبتش هم با او فرق می کند: مجموعه شرایط به جایی می رسد که حامد به پدرش می گوید مطمئن است فرشته قاتل نیست، اما اگر هم باشد از او دفاع می کند.

شهاب حسینی با بازی بی نقص خود در صحنه دادگاه بار دیگر مهارت های بازیگری خود را به نمایش گذاشت. عکس: آرش شاه محمدی

اوج جذابیت اجرای شهاب حسینی در سکانس پایانی می آید. وقتی شواهد تایید می کند که فرشته قاتل است و می خواهد با دست خالی در دادگاه ظاهر شود. در اینجا شاهد چند دقیقه تاثیرگذار هستیم. در حالی که دخترش وارد دادگاه می شود و او را تماشا می کند، همسرش را می زند و او و دیگران را با کلماتی که در دادگاه رایج نیست خطاب می کند. سپس نسبت به قاضی پرخاشگر می شود و کاملاً از مسیر طبیعی خود منحرف می شود. تا اینکه قاضی تصمیم می گیرد او را دستگیر کند و اینجاست که فرشته به قتل اعتراف می کند. حامد فریاد می زند که دو مامور او را از دادگاه بیرون می آورند تا مانع صحبتش شوند.

این یکی این یکی از درخشان ترین سکانس های سریال با بازی شهاب حسینی است که مسیر دادگاه و سریال را به سمت و سوی دیگری می برد. در واقع حامد رفتاری را در چشمان دخترش نشان می دهد که تمام پل های پشت سر او را خراب می کند. همان دختری که از ابتدای سریال مدام سعی می کرد اذیتش نکند.

مشابه این سکانس درخشان را شهاب حسینی در قسمت های پایانی سریال «پوست شیر» در بازی مقابل مجتبی پیرزاده خلق کرد. در نقش کارآگاه پرونده، زندگی او تا حد زیادی با قتل سهیل مرتبط بود و با قاتلش منصور به گونه‌ای دعوا می‌کرد که تصویرش از ذهن مخاطب بیرون نمی‌رفت.

قسمت نهم سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا جمعه بیست و هفتم بهمن در پلتفرم Filmo منتشر شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا