اخبار روز سینما

قابلیت های نقش مستقل فصل سوم «پدر رضاعی» مشخص شد انتخاب شرلوک هلمز است. شما می توانید یک شهروند، عضو مافیا یا مستقل باشید.

«شرلوک هلمز» عنوان طرف جدیدی است که در فصل سوم رئالیتی شو «پدر خوانده» وارد بازی می شود، یکی از ویژگی های خاص آن این است که می توانید بازی در سمت شهروند یا مافیا را انتخاب کنید و در صورت تمایل می توانید به عنوان یک تیم مستقل در بازی ظاهر شوید.

به گزارش بازتاب آنلاین، فصل سوم رئالیتی شو «پدرخوانده» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب همانطور که پیش از این اعلام شده بود با تغییراتی در قوانین بازی از جمله حضور ضلع جدیدی به نام «شرلوک هلمز» وارد بازار می شود. .

این سمت جدید در فصل سوم جایگزین «نوستراداموس» و «جک» شده است که نسبت به دو طرف قبلی از توانایی های ویژه تری مانند امکان بازی در هر سه ضلع، شهروند، مافیا و مستقل برخوردار است. اما انتخاب این سمت شرایط خاصی دارد.

شرلوک در دو شب اول بازی «نامیرا» است. او در آغاز هر شب و به دستور مدیر و نقش به جمع اوباش بیدار می شود. یکی بازیکنان را حدس بزنید اگر حدس شما درست باشد، نقش شرلوک و فردی که نقش او را حدس زده است، همزمان جایگزین می شود و او به ایفای نقش جدید خود ادامه می دهد. شخصی که شرلوک نقش خود را از او گرفته همان شب قتل عام می شود و فردای آن روز اعلام می شود که ما دیشب قتل عام داشتیم. و بازیکنان باید بپرسند که آیا قتل توسط پدرخوانده یا شرلوک انجام شده است.

اگر استاد بازی اعلام کرد که شرلوک از بازی خارج شده است به این معنی است که فرد کشته شده توسط شرلوک نقش خود را بر عهده گرفته و با کاغذ و کارت شرلوک بازی را ترک کرده است.

این وقایع در صورتی اتفاق می‌افتند که شرلوک نقش را به درستی حدس زده باشد. در غیر این صورت، به عنوان یک همراه مستقل به فعالیت خود ادامه می دهد. البته، وقتی مدیر شرلوک را بیدار می کند، می تواند اعلام کند که نمی خواهد جایی را حدس بزند و حرکت کند – در این صورت، او همچنان به عنوان یک تیم مستقل در بازی خواهد بود.

اگر شرلوک به عنوان یک تیم مستقل به بازی خود ادامه دهد، تنها در صورت دست دادن با مافیا زمانی که بازی به مرحله “کیاس” می رسد، برنده بازی خواهد بود.

فصل سوم سریال «پدرخوانده» با حضور بهترین بازیکنان دو فصل قبل و چند بازیگر و خواننده جدید وارد مرحله تولید شد تا برای پخش در ایام نوروز آماده شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا